Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Spadające prezenty] Brak prezentow.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:138
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.12.2015 18:50

Witam, mam następujący problem. W pluginie Spadające prezenty ( http://amxx.pl/topic...ające-prezenty/) autorstwa R3X po kompilacji wszystkiego i dodaniu do serwera plugin nie działa jak powinien. Po wykonaniu wszystkich czynności, zapisaniu lokalizacji miejsc itp. prezenty nigdy nie spadają.
 
plik z prezentami:
#include <amxmodx>

#include <prezenty>

#include <cstrike>

#include <fakemeta_util>

#include <ColorChat>



new const g_szPrefix[] = "Prezenty"



new const g_szWeaponNames[][] =

{

	"weapon_glock18", "weapon_usp", "weapon_p228", "weapon_deagle", "weapon_fiveseven",

	"weapon_elite", "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp",

	"weapon_mac10", "weapon_p90", "weapon_ump45", "weapon_ak47", "weapon_awp",

	"weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_galil", "weapon_g3sg1", "weapon_m249",

	"weapon_sg552", "weapon_sg550", "weapon_aug", "weapon_scout"

	

};






public plugin_init() {

	register_plugin("Presents", "0.1", "MarWit")

	

	register_gift("Paczka z granatami", "presentGrenadePack");

	register_gift("Losowa bron", "presentRandomWeapon");

	register_gift("Losowa ilosc $", "presentRadnomMoney");

	register_gift("Apteczka", "presentAidKit");

	
	register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");

}



public eventRoundInit()

{


	gifts_clear_map();
	
	set_task(5.0, "taskSpawnGift", 2368);

}



public taskSpawnGift()
{
	gift_spawn();
}


public presentGrenadePack(id)

{

	fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");

	fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");

	fm_give_item(id, "weapon_flashbang");

	

	ColorChat(id, RED, "[%s]^x01 Zebrales^x04 Paczke z granatami!^x01 :D", g_szPrefix);

}



public presentRandomWeapon(id)

{

	fm_give_item(id, g_szWeaponNames[random(sizeof(g_szWeaponNames))]);

	

	ColorChat(id, RED, "[%s]^x01 Zebrales^x04 Losowa bron!^x01 :D", g_szPrefix);

}



public presentRadnomMoney(id)

{

	new iMoney = random_num(2000, 16000) + cs_get_user_money(id);

	iMoney = iMoney > 16000 ? 16000 : iMoney;

	cs_set_user_money(id, iMoney);

	

	ColorChat(id, RED, "[%s]^x01 Zebrales^x04 Losowa ilosc $!^x01 :D", g_szPrefix);

}



public presentAidKit(id)

{

	set_pev(id, pev_health, 100.0);

	

	ColorChat(id, RED, "[%s]^x01 Zebrales^x04 Aptecze!^x01 :D", g_szPrefix);

}


Użytkownik LaKuL edytował ten post 01.12.2015 18:54

  • +
  • -
  • 0

#2 Trixu

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sopot
Offline

Napisano 01.12.2015 23:00

Twój problem spowodowany jest tym iż spawnuje się tylko 1 prezent.

 

Są 2 sposoby by temu zaradzic.

 

Możesz zmienic set_task na :

    set_task(co ile mają spadac, "taskSpawnGift", 2368, _, _, "a", ilośc prezentow jaka ma spasc);

przykład:

    set_task(0.1, "taskSpawnGift", 2368, _, _, "a", 20)

lecz skutkuje to tym iż w czasie freeze time spawnują się prezenty.

 

Możesz też zmienic taskSpawnGift() na :

public taskSpawnGift()
{
	for(new i=0; i < ilośc prezentow jaka ma spasc; i++)
		gift_spawn();
}

przykład:

public taskSpawnGift()
{
	for(new i=0; i < 20; i++)
		gift_spawn();
} 

W tym przypadku prezenty spawnowane są po freeze time.


Użytkownik Trixu edytował ten post 01.12.2015 23:01

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych