Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przy dużym velocity ent nie zachowuje nadanego mu kierunku


Najlepsza odpowiedź Droso, 07.11.2015 03:00

sv_maxvelocity 10000 
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.11.2015 02:48

Dość dziwna sprawa jest. Przy velocity około 2000 w zwyż (wektor utworzony przez velocitybyaim) ent, któremu to velocity nadam nie leci zgodnie z nim, owszem, może prędkość się zgadza, ale kierunek nie. Nie jest to małe odchylenie, bo dochodzi nawet do kilkudziesieciu stopni... Prosto (zgodnie z velocity) ent leci tylko "puszczony" równo po osi - wzdłóż osi x lub z. Im dalej od osi tym bardziej krzywo leci. Dwa pytania:
1. Czemu przy velocity np 1900 leci prosto, a przy 2500 już krzywo? Jakieś ograniczenie silnika czy co?
2. Da się to wyprostować? Jeżeli odchylenie od osi jest stałe i na przykład zależy od siły velocity, to wstawiając odpowiednie działania jest to chyba do zrobienia? Pod warunkiem, że jest to stałe oczywiście. A całkiem możliwe, że jest ;)
Z góry dzięki, powodzenia w matematycznej zagadce :P

Edit, jest jakaś inna metoda, żeby przyspieszyć ent? Może zrobić z niego drzwi i ustawić milionową prędkość otwierania się? :v


Użytkownik Ossal edytował ten post 07.11.2015 02:52

  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 07.11.2015 03:00   Najlepsza odpowiedź

sv_maxvelocity 10000 

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.11.2015 14:23

Nie wierzę, że to takie proste :o Aż głupio, że temat założyłem :D Chciaż może komuś jeszcze pomoże ta wskazówka ;)
Wielkie dzięki:) /close


  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.11.2015 05:10

Bądź ostrożny z prędkością. Nie bez powodu jest ona domyślnie ograniczona do 2000. Powyżej tej prędkości ent nie jest w 100% funkcjonalny. Bawiłem się tym robiąc UT moda. W efekcie mod nie został ukończony, bo nie udało mi się znaleźć optymalnego rozwiązania. Silnik niestety jest już stary i nie umie tyle co sobie życzymy.

Przykład: ent poruszający się szybciej może nie dotknąć obiektu przez który przelatuje. Oczywiście Ty zobaczysz jak go dotyka, ale funkcja "touch" nie zostanie zaalarmowana w pluginie. Im większa prędkość tym większe prawdopodobieństwo. Oczywiście zależy także od wielkości obiektów. Im obiekty większe tym więcej razy na sekundę się stykają jakąś częścią siebie. Obiekt dość mały rzędu 5x5 unitów przy prędkości 2500 styka się 9/10 razy, przy predkosci 6000 już jakieś 2-3/10 razy - tak to mi się kojarzy.

Na moje to silnik nie nadąża odpowiednio często obliczać czy ent dotyka drugiego. Próba obliczenia tego "ręcznie" oczywiście wypada jeszcze gorzej niż ta silnikowa.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych