Dość dziwna sprawa jest. Przy velocity około 2000 w zwyż (wektor utworzony przez velocitybyaim) ent, któremu to velocity nadam nie leci zgodnie z nim, owszem, może prędkość się zgadza, ale kierunek nie. Nie jest to małe odchylenie, bo dochodzi nawet do kilkudziesieciu stopni... Prosto (zgodnie z velocity) ent leci tylko "puszczony" równo po osi - wzdłóż osi x lub z. Im dalej od osi tym bardziej krzywo leci. Dwa pytania:
1. Czemu przy velocity np 1900 leci prosto, a przy 2500 już krzywo? Jakieś ograniczenie silnika czy co?
2. Da się to wyprostować? Jeżeli odchylenie od osi jest stałe i na przykład zależy od siły velocity, to wstawiając odpowiednie działania jest to chyba do zrobienia? Pod warunkiem, że jest to stałe oczywiście. A całkiem możliwe, że jest
Z góry dzięki, powodzenia w matematycznej zagadce
Edit, jest jakaś inna metoda, żeby przyspieszyć ent? Może zrobić z niego drzwi i ustawić milionową prędkość otwierania się? :v
Użytkownik Ossal edytował ten post 07.11.2015 02:52