Potrzebuje poniższego stocka w engine, wątpie, że możliwe
stock bool:WScianie(const Float:origin[3]){ if(engfunc( EngFunc_PointContents, origin) == CONTENTS_SOLID) return true return false }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.10.2015 15:45
Potrzebuje poniższego stocka w engine, wątpie, że możliwe
stock bool:WScianie(const Float:origin[3]){ if(engfunc( EngFunc_PointContents, origin) == CONTENTS_SOLID) return true return false }
Napisano 25.10.2015 14:30
Doszedłem do rozwiązania, da się to zrobić w engine:
stock bool:en_WScianie(const Float:origin[3]){ if(point_contents(origin) == CONTENTS_SOLID) return true return false }
ale czy to da radę przetłumaczyć?
engfunc(EngFunc_WriteCoord, ...)
Chodzi po prostu o jakikolwiek writecoord we Float z Góry dzięki
Napisano 26.10.2015 02:26
w amxx 1.8.3 mozna uzyc write_coord_f dla wartosci float
w starszych wersjach nie ma odpowiednika, oprocz uzycia fakemeta (engfunc)
mozesz ewentualnie uzyc
write_coord(floatround(liczba_float))
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Wyswietlanie wiadomosci w tutorNapisany przez SHiBBy., 27.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Faken selling a blockmaker - ScammerNapisany przez ricardobrat, 26.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
COD MOD 45001 lvl Jak ustawić cvar'y do expa aby było dobrze?Napisany przez Arki, 18.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Boty na serwer paintballNapisany przez FuckIt, 27.12.2024 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych