Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

EngFunc_GetBonePosition nie działa na innych bytach?

fakemeta to ciota

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 20.10.2015 21:52

Siemanko

Piszę sobie ostatnio kod i napotkałem pewien nieprzyjemny problem. Potrzebuję pobrać współrzędne kości bytu który się porusza w danym momencie. Naturalnie spróbowałem użyć EngFunc_GetBonePosition ALE ku mojemu zdziwieniu, funkcja pobiera pozycję właściciela bytu (gracza) zamiast bytu który podaję jako argument funkcji.

Kod poniżej załączam.

Ma ktoś jakiś pomysł?

ent to byt, owner to jego właściciel, fire to nowy byt ktory ma być stworzony na pozycji tej kości.

new Float:Bone[3], Float:Angle[3];
engfunc(EngFunc_GetBonePosition, ent, 8, Bone, Angle);
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(ent, 1800, velocity);
    
new fire = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
set_pev(fire,pev_classname,"bullet");
engfunc(EngFunc_SetModel,fire,"models/xyz/bulletfire.mdl");
    
set_pev(fire, pev_origin, Bone)
set_pev(fire, pev_solid, SOLID_BBOX)
set_pev(fire, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
set_pev(fire, pev_owner, owner)
set_pev(fire, pev_velocity, velocity)
set_pev(fire, pev_iuser1, 25)  

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.11.2015 05:17

O ile mi wiadomo to tylko byty od 1 do 32 mają kości jako takie. Nawet jeśli nadasz model gracza innemu bytowi to i tak silnik nie dopatrzy się tam kości. Byty "kościste" tworzone są tylko dla graczy. 


  • +
  • -
  • 0

#3 wiwi249

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 12.11.2015 00:10

A straciłem nadzieję że ktoś odpowie :D

A to jest ciekawe to co mówisz, nie wiedziałem że tak to działa. Póki co znalazłem tylko gdzieś na gamebanana projekt, w którym goście to naprawiają. Pozostało czekać.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: fakemeta, to, ciota

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych