Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Szybkie wczytywanie koloru pixela

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 18.10.2015 20:33

Witam. W jakim języku uzyskam najszybsze pobieranie koloru pixela z danej pozycji. Powiedzmy, że przynajmniej 10 razy na sekundę płynnie pobierało kolor i co ważniejsza, aby nie lagowało zbytnio kompa. I jeśli by można było podać kod na taką funkcję


  • +
  • -
  • 0

#2 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.10.2015 22:05

To zależy co masz na mysli przez "najszybsze" jesli wydajnosc aplikacji to asembler -> http://stackoverflow...-a-color-picker
CheQ (19.10.2015 10:32):
Made my day :D

  • +
  • -
  • 2

#3 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 19.10.2015 17:48

Patrzyłem na Tego Asemblera i myślałem, że to cos w stylu AutoIT, że 30 min i ogarnięte, ale widzę, że tu wyższa szkoła jazdy :/ Ale dzięki  za pomoc. Jeśli ktoś dorzucił by coś jeszcze to byłbym bardzo wdzięczny


  • +
  • -
  • 0

#4 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2015 19:15

Asembler jest banalny, 10min starczy aby poznać składnię.
Jak nie asembler to może c/c++ lub python, poradnik jak pobrać kolor piksela znajdziesz wpisując w google "{język} how get pixel color"
  • +
  • -
  • 2

#5 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 19.10.2015 22:18

siedziałem z godzinę i nie mogę tego ogarnąć :/  Czytałem poradnik dla początkujących, ale nie ogarniam tego. Zrobiłem w Hutohotkey, ale strasznie laguje :/

 

Chyba, że masz jakiś dobry poradnik, do nauki


Użytkownik Pan PrO edytował ten post 19.10.2015 22:19

  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2015 08:04

Pokaż kod

 

PS.

http://stackoverflow...ixel-color-in-c

http://stackoverflow...lor-fastest-way


  • +
  • -
  • 1

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.10.2015 17:16

10x na sekunde laguje ci kompa? Twój obrazek ma kilka GB czy zatrzymałeś się ze sprzętem na czasach intela 386?


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 20.10.2015 20:36

W Autohotkey pojedyńczy pixel wczytuje, i chodzi o to, że w grze z 60 FPS robi się 30 i laguje. Gdy wczytuje pixela to sa takie lekkie ścinki, i gdy jest to 10x na sekundę to jednek 10 razy na sek lekka ścinka to jest to irytujące. Pokombinuję z C++

 

Dzięki za Pomoc ;)

 

kod AutoHotKey

petla:

	PixelGetColor, color, 500, 789

	if (color = 0xE5E1A5)
		Send {F10}
	else Send {2}

return

$F12::

	settimer, petla, 100

return

$F11::

	settimer, petla, off

return 

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 20.10.2015 20:41

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych