Nowa klasa
serwerowicz
13.10.2015
Nazwa : Invisible[Mega Premium]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 1hp na stałe
wytrzymałosc:0
Szybkosć: 0
Opis:Niewidzialna podczas kucania 1/14 z usp , 3 skoki , zmniejszona grawitacja
Grawitacja zmniejszona do 350
Uwaga proszę zrobic tak zeby nawet po dodaniu statystyk w hp one i tak pozostalo na 1
Klasa na ADMIN_LEVEL _G
Wyntelek
13.10.2015
proszę.
tylko aby sobie skompiluj.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Invisible[Mega Premium]"; new const opis[] = "Niewidzialnosc podczas kucania , 1/14 z usp , 3 skoki , Zmniejszona grawitacja do [350/800]"; new const bronie = (1<<CSW_USP); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("Health", "Health", "be") } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Invisible[Mega Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0); set_user_health(id, 1); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 14) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0); } public Health(id) { if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1) { set_user_health(id, 1); } }
Edited by Wyntelek, 13.10.2015 19:47.