Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Nowa klasa

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 serwerowicz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 13.10.2015 17:04

Nazwa : Invisible[Mega Premium]

Inteligencja: 0

Zdrowie: 1hp na stałe
wytrzymałosc:0
Szybkosć: 0
Opis:Niewidzialna podczas kucania  1/14 z usp , 3 skoki , zmniejszona grawitacja

Grawitacja zmniejszona do 350

 

Uwaga proszę zrobic tak zeby nawet po dodaniu statystyk w hp one i tak pozostalo na 1

 

Klasa na ADMIN_LEVEL _G


  • +
  • -
  • 0

#2 Wyntelek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:41
Offline

Napisano 13.10.2015 19:20

proszę.

 

tylko aby sobie skompiluj.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Invisible[Mega Premium]";
new const opis[]    = "Niewidzialnosc podczas kucania , 1/14 z usp , 3 skoki , Zmniejszona grawitacja do [350/800]";
new const bronie    = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
      
        register_event("Health", "Health", "be")

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Invisible[Mega Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
        set_user_health(id, 1);  
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 14) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}
public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}
public Health(id)

{

	if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)

	{

		set_user_health(id, 1);  

	}

}

Użytkownik Wyntelek edytował ten post 13.10.2015 19:47

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych