Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem][CS:GO] Serwer wymusza ładowanie map z sufix'em _se

_se problem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 LaLiK

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Malbork
Offline

Napisano 22.09.2015 10:20

Witam,

Przychodzę do Was z problemem z którym borykam się odkąd zakupiłem serwer do Counter-Strike: Global Offensive.

Zaznaczam że próbowałem już rozwiązać problem sam, ale wszystkie znane mi sposoby zawiodły, a ręce opadły.

Zakupiłem serwer u zagranicznego hosta - TrinityGames. 'My English is so bad', a problem 'so big' więc z supportem ciężko mi się dogadać. 

 

Serwer startuje z mapą zdefiniowaną w commandline ("+map aim_map"). Nadchodzi koniec rundy, dochodzi do standardowego (valv'skiego) głosowania na następną mapę. Wszystkie mapy są z sufix'em _SE (de_dust2_se, de_aztec_se). Oczywiście map tych nie było w katalogu csgo/maps (były standardowe bez _se), co sprawiało że serwer się wysypywał. Tak więc z lenistwa doinstalowałem brakujące mapy. Ale, po przeprowadzeniu głosowania i wyborze następnej mapy: de_aztec_se, wczytuje się: de_dust_se. Krótko mówiąc, niezależnie na jaką mape padnie głosowanie serwer i tak wybiera "swoją" z "swojego" mapcycle. 

 

OK powiecie, głosowanie nie działa, zmieńmy mapcycle.

Zdefiniowałem podstawowe mapy w mapcycle - efekt taki sam. Definiowałem nawet te z _se tylko w innej kolejności, niestety i tak wczytuje się jako druga de_dust_se, niezależnie jaka jest pierwsza/druga mapa w mapcycle.

Szukałem pliku który odpowiada za ładowanie tych map, przejrzałem 95% configów i pików tekstowych na ftp. Efekt marny.

Ostatnio wgrałem plugin do automatycznej zmiany trybów gry i map do SourceMod. - zmiany to nie przyniosło żadnej.

 

Mówicie co mam wam pokazać: screenshooty, cfg'i - tylko pomóżcie.

Jeśli regulamin tego nie zabrania, to podam IP serwera, w celu przetestowania/zobaczenia problemu.

Pozdrawiam

Michał


Użytkownik LaLiK edytował ten post 22.09.2015 10:21

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: _se, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych