Witam,
Przychodzę do Was z problemem z którym borykam się odkąd zakupiłem serwer do Counter-Strike: Global Offensive.
Zaznaczam że próbowałem już rozwiązać problem sam, ale wszystkie znane mi sposoby zawiodły, a ręce opadły.
Zakupiłem serwer u zagranicznego hosta - TrinityGames. 'My English is so bad', a problem 'so big' więc z supportem ciężko mi się dogadać.
Serwer startuje z mapą zdefiniowaną w commandline ("+map aim_map"). Nadchodzi koniec rundy, dochodzi do standardowego (valv'skiego) głosowania na następną mapę. Wszystkie mapy są z sufix'em _SE (de_dust2_se, de_aztec_se). Oczywiście map tych nie było w katalogu csgo/maps (były standardowe bez _se), co sprawiało że serwer się wysypywał. Tak więc z lenistwa doinstalowałem brakujące mapy. Ale, po przeprowadzeniu głosowania i wyborze następnej mapy: de_aztec_se, wczytuje się: de_dust_se. Krótko mówiąc, niezależnie na jaką mape padnie głosowanie serwer i tak wybiera "swoją" z "swojego" mapcycle.
OK powiecie, głosowanie nie działa, zmieńmy mapcycle.
Zdefiniowałem podstawowe mapy w mapcycle - efekt taki sam. Definiowałem nawet te z _se tylko w innej kolejności, niestety i tak wczytuje się jako druga de_dust_se, niezależnie jaka jest pierwsza/druga mapa w mapcycle.
Szukałem pliku który odpowiada za ładowanie tych map, przejrzałem 95% configów i pików tekstowych na ftp. Efekt marny.
Ostatnio wgrałem plugin do automatycznej zmiany trybów gry i map do SourceMod. - zmiany to nie przyniosło żadnej.
Mówicie co mam wam pokazać: screenshooty, cfg'i - tylko pomóżcie.
Jeśli regulamin tego nie zabrania, to podam IP serwera, w celu przetestowania/zobaczenia problemu.
Pozdrawiam
Michał
Użytkownik LaLiK edytował ten post 22.09.2015 10:21