Witam, chcę dodać możliwość kupowania dodatkowej broni dla gracza. Dokładnie chodzi mi o to aby gracz mógł kupić sobie np. mp5 i ak47 jednocześnie w rundzie i mógłby używać na przemian. Myślałem o tym aby dodać menu dodatkowe czyli jezeli gracz wybierze bron to dodaje mu bron, odejmuje kase, ale chciałem się zapytać czy nie ma prościejszego sposobu i w menu kupna broni?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dodanie możliwości kupna dodatkowej broni.
#4
Napisano 09.09.2015 09:19
A czy plugin GHW Weapon Pickup nie rozwiązuje Twojego problemu? Wprowadza on możliwość kupienia kilku sztuk broni poprzez menu kupowania. Ma kilka błędów (m.in problemy z amunicją, gdy podniesiemy broń z ziemii, którą już w ekwipunku mamy - amunicja w magazynku zamienia się na amunicję tej broni podniesionej, przez co czasem nam może jej ubyć), ale działa całkiem dobrze i poprawienie tych błędów nie byłoby wcale tak ciężkie.
Jeśli chcesz ograniczyć wyłącznie do kupowania (czyli nie możemy podnieść 2 broni) to wystarczy właściwie wywalić z kodu jedną funkcję (albo wyrejestrować od niej event).
// edit
tak teraz przyszło mi do głowy: jeśli chcesz ograniczyć możliwość kupna 2 broni do kilku modeli, np możesz mieć jako 2 broń MP5, ale AK-47 już nie, to GHW Weapon Pickup dobrym rozwiązaniem nie będzie.
Wtedy po prostu stwórz zwykłe menu, wywoływane komendą lub np podmieniające buymenu (nie polecam - ludzie będą bardzo na to narzekać gdy będą chcieli zamienić broń znajdującą się już w ekwipunku) i po wybraniu pozycji po prostu zabierz graczowi kasę i dodaj mu broń. Nie spowoduje to wyrzucenia broni, którą już posiada - o to byś musiał sam zadbać
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#5
Napisano 09.09.2015 20:35
Kod przerobiony i odpowiedzialny za kupno:
public handle_weapon(id,weapon[32],price)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
if(cs_user_has_weapon(id,get_weaponid(weapon)))
{
client_print(id,print_center,"You already own that weapon.")
engclient_cmd(id,"menuselect","10")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<price)
{
client_print(id,print_center,"You have insufficient funds!")
engclient_cmd(id,"menuselect","10")
return PLUGIN_HANDLED
}
new weaptype = weapon_type(get_weaponid(weapon))
if(weaptype==1 && count_weaps(id,1)>=get_pcvar_num(primcvar) || weaptype==2 && count_weaps(id,2)>=get_pcvar_num(seccvar))
{
client_print(id,print_center,"You cannot carry anymore of that type!")
engclient_cmd(id,"menuselect","10")
return PLUGIN_HANDLED
}
give_item(id,weapon)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - price)
engclient_cmd(id,"menuselect","10")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych