Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

System rang


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:285
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.08.2015 20:35

Dzięki nie ma logów czyli chyba wszystko działa, lecz nie resetuje co runde dmg.


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#22 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 22.08.2015 06:45

Wytłumacz o co dokładnie chodzi.
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#23 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:285
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.08.2015 08:57

Pod komendą /me na serwerze w say pokazuje zadane dmg w rundzie ( w nowej rundzie gracz powinien mieć wyzerowane dmg )

public cmdMe(id) 
{ 
if(pDamage[id])
{
for(new i=1;i<=CSW_P90;i++)
{
if(pWeapon[id][i])
ColorChat(id, GREEN, "*^x01 Zadales dotychczas^x03 %d^x01 obrazen z^x03 (%s)", Damage[id][pWeapon[id][i]], playerWeapon[pWeapon[id][i]]);
}
}
else ColorChat(id, GREEN, "*^x01 Nie zadales obrazen przeciwnikowi.");


return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych