Dzięki nie ma logów czyli chyba wszystko działa, lecz nie resetuje co runde dmg.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
System rang
Temat rozp.
1stADXionC
, 19.08.2015 17:42
22 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 21.08.2015 20:35
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#22
Napisano 22.08.2015 06:45
Wytłumacz o co dokładnie chodzi.
If you can dream it, you can do it.
#23
Napisano 22.08.2015 08:57
Pod komendą /me na serwerze w say pokazuje zadane dmg w rundzie ( w nowej rundzie gracz powinien mieć wyzerowane dmg )
public cmdMe(id) { if(pDamage[id]) { for(new i=1;i<=CSW_P90;i++) { if(pWeapon[id][i]) ColorChat(id, GREEN, "*^x01 Zadales dotychczas^x03 %d^x01 obrazen z^x03 (%s)", Damage[id][pWeapon[id][i]], playerWeapon[pWeapon[id][i]]); } } else ColorChat(id, GREEN, "*^x01 Nie zadales obrazen przeciwnikowi."); return PLUGIN_HANDLED; }
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych