Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

rangi + sprite?rangi + sprite


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ezire

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
Offline

Napisano 16.08.2015 19:57

Jak zrobić aby sprite wyświetlał się nad głową gdy na najedziemy myszką na danego gracza z daną rangą.

Np gracz z rangą silver 2 gdy na niego najedziemy to wyświetli się nad nim sprite, z jego rangą.

tak samo np gold nova 4 wyświetli się ranga gold nova 4. sprite sam porobie potrzebuje tylko kod. ;P


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 16.08.2015 20:11

Użyj eventu StatusValue, za pomocą read_data(2) odczytasz na kogo się patrzysz.

Potem użyj tej funkcji

stock Create_TE_PLAYERATTACHMENT(id, entity, vOffset, iSprite, life)
{
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
	write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT);
	write_byte(entity);			// entity
	write_coord(vOffset);			// vertical offset ( attachment origin.z = player origin.z + vertical offset )
	write_short(iSprite);			// model index
	write_short(life);			// (life * 10 )
	message_end();
}

id to gracz ktoremu pokazujemy sprite, pid to do którego gracza go przyczepiasz, offset dajesz na 55 albo mniej, iSprite to index spritesa z precache_model (nie jego ścieżka!) i na końcu life to czas przez który się pokazuje ten byt. Nie wiem jak się go przelicza, musisz wypróbować.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 Ezire

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
Offline

Napisano 16.08.2015 20:29

A moge się dowiedziec jak zrobić przeźroczystego sprite? bo męcze się z tym już z godzine. 

 

Posiadam rangi battlefield 3 rank mod, i nie wiem jak do tych rang podpiac te sprite.


Użytkownik Ezire edytował ten post 16.08.2015 20:39

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych