Użyj eventu StatusValue, za pomocą read_data(2) odczytasz na kogo się patrzysz.
Potem użyj tej funkcji
stock Create_TE_PLAYERATTACHMENT(id, entity, vOffset, iSprite, life)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT);
write_byte(entity); // entity
write_coord(vOffset); // vertical offset ( attachment origin.z = player origin.z + vertical offset )
write_short(iSprite); // model index
write_short(life); // (life * 10 )
message_end();
}
id to gracz ktoremu pokazujemy sprite, pid to do którego gracza go przyczepiasz, offset dajesz na 55 albo mniej, iSprite to index spritesa z precache_model (nie jego ścieżka!) i na końcu life to czas przez który się pokazuje ten byt. Nie wiem jak się go przelicza, musisz wypróbować.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul