Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Przerobienie perku na klase

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bas233

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2015 08:47

Witam czy jest możliwość przerobienia tego perka na klase do starego cod mod"a 

 

if(informacje_itemu_gracza[client][0] == 38)
{
if(informacje_itemu_gracza[client][1])
{
new Float:fOrigin[3];
new Float:iOrigin[3];
GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin);
for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i)
{
if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i))
continue;
 
if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i))
continue;
 
if(informacje_itemu_gracza[i][0] == 29)
continue;
 
GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin);
if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 200.0)
IgniteEntity(i, 15.0);
}
 
TE_SetupBeamRingPoint(fOrigin, 20.0, 200.0, sprite_laser, sprite_halo, 0, 10, 0.6, 6.0, 0.0, {255, 255, 255, 128}, 10, 0);
TE_SendToAll();
 
informacje_itemu_gracza[client][1] --;
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojego itemu w tej rundzie!");
}
}
 

Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 15.08.2015 08:53



 

Witam czy jest możliwość przerobienia tego perka na klase do starego cod mod"a 

 

if(informacje_itemu_gracza[client][0] == 38)
{
if(informacje_itemu_gracza[client][1])
{
new Float:fOrigin[3];
new Float:iOrigin[3];
GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin);
for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i)
{
if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i))
continue;
 
if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i))
continue;
 
if(informacje_itemu_gracza[i][0] == 29)
continue;
 
GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin);
if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 200.0)
IgniteEntity(i, 15.0);
}
 
TE_SetupBeamRingPoint(fOrigin, 20.0, 200.0, sprite_laser, sprite_halo, 0, 10, 0.6, 6.0, 0.0, {255, 255, 255, 128}, 10, 0);
TE_SendToAll();
 
informacje_itemu_gracza[client][1] --;
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojego itemu w tej rundzie!");
}
}

 

 

zamiast

if(informacje_itemu_gracza[client][0] == 38)

dajesz warunek sprawdzajacy czy gracz ma klase. Zamiast:

informacje_itemu_gracza[client][1]

dodajesz zmienna odpowiadajaca za limit umiejetnosci dla klas w rundzie. Wzoruj sie na tutku od rakietek, dynamitu bo wiekszosc robisz tak samo. Musisz ustawic resetowanie przy zmianie klas i odpowiednia ilosc przy odrodzeniu klasy.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2015 09:18

 



 

Witam czy jest możliwość przerobienia tego perka na klase do starego cod mod"a 

 

if(informacje_itemu_gracza[client][0] == 38)
{
if(informacje_itemu_gracza[client][1])
{
new Float:fOrigin[3];
new Float:iOrigin[3];
GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin);
for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i)
{
if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i))
continue;
 
if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i))
continue;
 
if(informacje_itemu_gracza[i][0] == 29)
continue;
 
GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin);
if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 200.0)
IgniteEntity(i, 15.0);
}
 
TE_SetupBeamRingPoint(fOrigin, 20.0, 200.0, sprite_laser, sprite_halo, 0, 10, 0.6, 6.0, 0.0, {255, 255, 255, 128}, 10, 0);
TE_SendToAll();
 
informacje_itemu_gracza[client][1] --;
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojego itemu w tej rundzie!");
}
}

 

 

zamiast

if(informacje_itemu_gracza[client][0] == 38)

dajesz warunek sprawdzajacy czy gracz ma klase. Zamiast:

informacje_itemu_gracza[client][1]

dodajesz zmienna odpowiadajaca za limit umiejetnosci dla klas w rundzie. Wzoruj sie na tutku od rakietek, dynamitu bo wiekszosc robisz tak samo. Musisz ustawic resetowanie przy zmianie klas i odpowiednia ilosc przy odrodzeniu klasy.

 

a takie pytanie zamiast tego informacje_itemu_gracza[client][1]  mam dać to czy coś innego ilosc_dynamitow_gracza[client] = 0


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych