Witam czy jest możliwość przerobienia tego perka na klase do starego cod mod"a
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.08.2015 08:47
Witam czy jest możliwość przerobienia tego perka na klase do starego cod mod"a
Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]
IP:178.32.201.165:30033
Napisano 15.08.2015 08:53
Witam czy jest możliwość przerobienia tego perka na klase do starego cod mod"a
if(informacje_itemu_gracza[client][0] == 38){if(informacje_itemu_gracza[client][1]){new Float:fOrigin[3];new Float:iOrigin[3];GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin);for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i){if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i))continue;if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i))continue;if(informacje_itemu_gracza[i][0] == 29)continue;GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin);if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 200.0)IgniteEntity(i, 15.0);}TE_SetupBeamRingPoint(fOrigin, 20.0, 200.0, sprite_laser, sprite_halo, 0, 10, 0.6, 6.0, 0.0, {255, 255, 255, 128}, 10, 0);TE_SendToAll();informacje_itemu_gracza[client][1] --;}elsePrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojego itemu w tej rundzie!");}}
zamiast
if(informacje_itemu_gracza[client][0] == 38)
dajesz warunek sprawdzajacy czy gracz ma klase. Zamiast:
informacje_itemu_gracza[client][1]
dodajesz zmienna odpowiadajaca za limit umiejetnosci dla klas w rundzie. Wzoruj sie na tutku od rakietek, dynamitu bo wiekszosc robisz tak samo. Musisz ustawic resetowanie przy zmianie klas i odpowiednia ilosc przy odrodzeniu klasy.
Napisano 15.08.2015 09:18
Witam czy jest możliwość przerobienia tego perka na klase do starego cod mod"a
if(informacje_itemu_gracza[client][0] == 38){if(informacje_itemu_gracza[client][1]){new Float:fOrigin[3];new Float:iOrigin[3];GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin);for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i){if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i))continue;if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i))continue;if(informacje_itemu_gracza[i][0] == 29)continue;GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin);if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 200.0)IgniteEntity(i, 15.0);}TE_SetupBeamRingPoint(fOrigin, 20.0, 200.0, sprite_laser, sprite_halo, 0, 10, 0.6, 6.0, 0.0, {255, 255, 255, 128}, 10, 0);TE_SendToAll();informacje_itemu_gracza[client][1] --;}elsePrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojego itemu w tej rundzie!");}}
zamiast
if(informacje_itemu_gracza[client][0] == 38)dajesz warunek sprawdzajacy czy gracz ma klase. Zamiast:
informacje_itemu_gracza[client][1]dodajesz zmienna odpowiadajaca za limit umiejetnosci dla klas w rundzie. Wzoruj sie na tutku od rakietek, dynamitu bo wiekszosc robisz tak samo. Musisz ustawic resetowanie przy zmianie klas i odpowiednia ilosc przy odrodzeniu klasy.
a takie pytanie zamiast tego informacje_itemu_gracza[client][1] mam dać to czy coś innego ilosc_dynamitow_gracza[client] = 0;
Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]
IP:178.32.201.165:30033
CS:GO
[Szukam] Kill sound/PluginNapisany przez Kacperix, 24.03.2024 cs:go |
|
||||
Kupię/zlecę napisanie - COD MOD do CS:GONapisany przez Remulux, 18.02.2023 cs:go, |
|
||||
CS:GO
Ultra VIPZaawansowany system VIP na twój serwer Napisany przez Mesharsky, 15.02.2023 cs:go, vip-csgo, csgo-vip i 2 więcej |
|
||||
CS:GO
Reklama Kill4uHubercik. Napisany przez Hubercik., 05.01.2023 cs:go, reklama kill4u |
|
||||
|
CS:GO
[KOSZ] Pomoc w PluginieNapisany przez WaleWiadroo, 10.12.2022 cs:go |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych