Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Skiny do broni
#1
Napisano 31.07.2015 06:51
#2
Napisano 31.07.2015 09:02
Coś takiego
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "glut"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwM4A1",1); // jakiej broni dotyczy weapon_x
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/p_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
precache_model("models/v_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}
public fwM4A1(wpn){
static iOwner;
iOwner = pev(wpn,pev_owner);
if(!(get_user_frags(iOwner) > 99)) return; // Jezeli nie ma wiecej niz 99 killi to zatrzyma dzialanie
set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}
A nazwy broni bierzesz stąd http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
// EDIT
Ale błąd
Dzięki oeN. . No dawno nie robiłem i taki błąd zrobić....
Użytkownik glut edytował ten post 31.07.2015 10:57
#3
Napisano 31.07.2015 10:10
glut, rozumiem że powracasz ale trochę... zepsułeś ![]()
Tak będzie lepiej, pobiera zabójstwa z ranku, nie z tabeli.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <csx>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "glut"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwM4A1",1); // jakiej broni dotyczy weapon_x
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/p_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
precache_model("models/v_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}
public fwM4A1(wpn){
static iOwner;
iOwner = pev(wpn,pev_owner);
static stats[8], body[8];
get_user_stats(iOwner, stats, body);
if(!(stats[0] > 99)) return; // Jezeli nie ma wiecej niz 99 killi to zatrzyma dzialanie
set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}
Druga sprawa, chyba źle go zrozumieliśmy... Jemu chodzi o 100 zabić z danej broni, w tym przypadku z M4A1. A do tego musiałbyś zrobić osobny plugin z osobnym zapisem zabójstw wszystkich broni. Coś jak Psychostats.
Użytkownik oeN. edytował ten post 31.07.2015 10:13
#4
Napisano 31.07.2015 13:10
Użytkownik KubPitt edytował ten post 31.07.2015 13:11
#5
Napisano 31.07.2015 13:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













