Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Skiny do broni
#1
Napisano 31.07.2015 06:51
#2
Napisano 31.07.2015 09:02
Coś takiego
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "glut" #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwM4A1",1); // jakiej broni dotyczy weapon_x } public plugin_precache(){ precache_model("models/p_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl precache_model("models/v_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl } public fwM4A1(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); if(!(get_user_frags(iOwner) > 99)) return; // Jezeli nie ma wiecej niz 99 killi to zatrzyma dzialanie set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl }
A nazwy broni bierzesz stąd http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
// EDIT
Ale błąd Dzięki oeN. . No dawno nie robiłem i taki błąd zrobić....
Użytkownik glut edytował ten post 31.07.2015 10:57
#3
Napisano 31.07.2015 10:10
glut, rozumiem że powracasz ale trochę... zepsułeś
Tak będzie lepiej, pobiera zabójstwa z ranku, nie z tabeli.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <csx> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "glut" #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwM4A1",1); // jakiej broni dotyczy weapon_x } public plugin_precache(){ precache_model("models/p_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl precache_model("models/v_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl } public fwM4A1(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); static stats[8], body[8]; get_user_stats(iOwner, stats, body); if(!(stats[0] > 99)) return; // Jezeli nie ma wiecej niz 99 killi to zatrzyma dzialanie set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl }
Druga sprawa, chyba źle go zrozumieliśmy... Jemu chodzi o 100 zabić z danej broni, w tym przypadku z M4A1. A do tego musiałbyś zrobić osobny plugin z osobnym zapisem zabójstw wszystkich broni. Coś jak Psychostats.
Użytkownik oeN. edytował ten post 31.07.2015 10:13
#4
Napisano 31.07.2015 13:10
Użytkownik KubPitt edytował ten post 31.07.2015 13:11
#5
Napisano 31.07.2015 13:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych