Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Skiny do broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 KubPitt

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 31.07.2015 06:51

Szukam pluginu, który dodaje nam np. Gdy mamy 100 zabitych z m4a1 dostajemy wtedy jakiś skin.
  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 31.07.2015 09:02

Coś takiego
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN      "New Plugin"
#define AUTHOR      "glut"
#define VERSION     "1.0"

public plugin_init()
{
          register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

          RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwM4A1",1); // jakiej broni dotyczy weapon_x
}
public plugin_precache(){
          precache_model("models/p_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
          precache_model("models/v_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}
public fwM4A1(wpn){
	static iOwner;
	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
	
	if(!(get_user_frags(iOwner) > 99)) return;  // Jezeli nie ma wiecej niz 99 killi to zatrzyma dzialanie
	
	set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
	set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowe_m4a1.mdl")  // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}

A nazwy broni bierzesz stąd http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/

// EDIT

Ale błąd  :crazy: Dzięki oeN. . No dawno nie robiłem i taki błąd zrobić....


Użytkownik glut edytował ten post 31.07.2015 10:57

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 31.07.2015 10:10

glut, rozumiem że powracasz ale trochę... zepsułeś :D

Tak będzie lepiej, pobiera zabójstwa z ranku, nie z tabeli.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <csx>

#define PLUGIN      "New Plugin"
#define AUTHOR      "glut"
#define VERSION     "1.0"

public plugin_init()
{
          register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

          RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwM4A1",1); // jakiej broni dotyczy weapon_x
}
public plugin_precache(){
          precache_model("models/p_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
          precache_model("models/v_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}
public fwM4A1(wpn){
	static iOwner;
	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
	
	static stats[8], body[8];
	get_user_stats(iOwner, stats, body);
	
	if(!(stats[0] > 99)) return;  // Jezeli nie ma wiecej niz 99 killi to zatrzyma dzialanie
	
	set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl
	set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowe_m4a1.mdl")  // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl
}

Druga sprawa, chyba źle go zrozumieliśmy... Jemu chodzi o 100 zabić z danej broni, w tym przypadku z M4A1. A do tego musiałbyś zrobić osobny plugin z osobnym zapisem zabójstw wszystkich broni. Coś jak Psychostats.


Użytkownik oeN. edytował ten post 31.07.2015 10:13

  • +
  • -
  • 2

#4 KubPitt

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 31.07.2015 13:10

+

Użytkownik KubPitt edytował ten post 31.07.2015 13:11

  • +
  • -
  • 0

#5 KubPitt

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 31.07.2015 13:11

Napiszesz mi instrukcję krok po kroku jak to wgrać na serwer?
  • +
  • -
  • 0

#6 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 31.07.2015 13:17

http://amxx.pl/topic...-pluginów-amxx/


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych