Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wysyłanie wiadomości "oryginalnej" z CS


Najlepsza odpowiedź Ossal, 29.07.2015 11:12

	message_begin(MSG_ALL,get_user_msgid("TextMsg"))
	write_byte(4) //taki typ maja wiadomosci wyswietlane jako print_center (w sumie samo print_center to enum i ma wartosc 4 :D)
	write_string("#Bomb_Planted")
	//write_string("ciag znakow") //nie musi tego byc, tutaj wpisujesz na przyklad nick w przypadku na przyklad upuszczenia bomby :)
	//write_string("ciag znakow") //to samo, ale mysle ze im dalej w dol tym rzadziej uzywane :P
	//write_string("ciag znakow")
	//write_string("ciag znakow")
	message_end()

Lista oryginalnych wiadomości cs:

Spoiler

oczywiście zamiast tych z listy możesz wstawić cokolwiek, ale to bez sensu bo niczym to się od client_print różnić nie będzie (bo ta funkcja właśnie tak działa), a roboty będzie więcej :P
Pokombinuj sobie i wstawiaj se co chcesz, mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam :)

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Online

Napisano 29.07.2015 10:27

Witam, jak wysłać do gracza wiadomość (print_center), że np. The bomb has been planted!

 

 

Nie chodzi mi o zwykły tekst, ale jakoś się to dawało tam z tym: '#' i jak to wysłać?

 

 

Chyba nie nakreśliłem dobrze problemu :/ Może ktoś będzie wiedział


  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#2 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.07.2015 11:12   Najlepsza odpowiedź

	message_begin(MSG_ALL,get_user_msgid("TextMsg"))
	write_byte(4) //taki typ maja wiadomosci wyswietlane jako print_center (w sumie samo print_center to enum i ma wartosc 4 :D)
	write_string("#Bomb_Planted")
	//write_string("ciag znakow") //nie musi tego byc, tutaj wpisujesz na przyklad nick w przypadku na przyklad upuszczenia bomby :)
	//write_string("ciag znakow") //to samo, ale mysle ze im dalej w dol tym rzadziej uzywane :P
	//write_string("ciag znakow")
	//write_string("ciag znakow")
	message_end()

Lista oryginalnych wiadomości cs:

Spoiler

oczywiście zamiast tych z listy możesz wstawić cokolwiek, ale to bez sensu bo niczym to się od client_print różnić nie będzie (bo ta funkcja właśnie tak działa), a roboty będzie więcej :P
Pokombinuj sobie i wstawiaj se co chcesz, mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam :)

 


  • +
  • -
  • 2

#3 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.07.2015 14:20

 

 

ale jakoś się to dawało tam z tym: '#' i jak to wysłać?

Pamiętasz ostatni bug z # na chacie? Otóż to esencja tego, o co pytasz. HL przy wyświetlaniu wiadomości rozpoczynającej się hashem szuka przetłumaczonego tekstu w słowniku.


  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.07.2015 14:27


Pamiętasz ostatni bug z # na chacie? Otóż to esencja tego, o co pytasz. HL przy wyświetlaniu wiadomości rozpoczynającej się hashem szuka przetłumaczonego tekstu w słowniku.

 

Dodać tu należy, że niektóre teksty ze słownika wymagają parametrów, które da się wysłać tylko poprzez message_*


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych