Witam, jak wysłać do gracza wiadomość (print_center), że np. The bomb has been planted!
Nie chodzi mi o zwykły tekst, ale jakoś się to dawało tam z tym: '#' i jak to wysłać?
Chyba nie nakreśliłem dobrze problemu Może ktoś będzie wiedział
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Ossal, 29.07.2015 11:12
message_begin(MSG_ALL,get_user_msgid("TextMsg")) write_byte(4) //taki typ maja wiadomosci wyswietlane jako print_center (w sumie samo print_center to enum i ma wartosc 4 :D) write_string("#Bomb_Planted") //write_string("ciag znakow") //nie musi tego byc, tutaj wpisujesz na przyklad nick w przypadku na przyklad upuszczenia bomby :) //write_string("ciag znakow") //to samo, ale mysle ze im dalej w dol tym rzadziej uzywane :P //write_string("ciag znakow") //write_string("ciag znakow") message_end()
Lista oryginalnych wiadomości cs:
Przejdź do postu
Napisano 29.07.2015 10:27
Witam, jak wysłać do gracza wiadomość (print_center), że np. The bomb has been planted!
Nie chodzi mi o zwykły tekst, ale jakoś się to dawało tam z tym: '#' i jak to wysłać?
Chyba nie nakreśliłem dobrze problemu Może ktoś będzie wiedział
Napisano 29.07.2015 11:12 Najlepsza odpowiedź
message_begin(MSG_ALL,get_user_msgid("TextMsg")) write_byte(4) //taki typ maja wiadomosci wyswietlane jako print_center (w sumie samo print_center to enum i ma wartosc 4 :D) write_string("#Bomb_Planted") //write_string("ciag znakow") //nie musi tego byc, tutaj wpisujesz na przyklad nick w przypadku na przyklad upuszczenia bomby :) //write_string("ciag znakow") //to samo, ale mysle ze im dalej w dol tym rzadziej uzywane :P //write_string("ciag znakow") //write_string("ciag znakow") message_end()
Lista oryginalnych wiadomości cs:
Napisano 29.07.2015 14:20
ale jakoś się to dawało tam z tym: '#' i jak to wysłać?
Pamiętasz ostatni bug z # na chacie? Otóż to esencja tego, o co pytasz. HL przy wyświetlaniu wiadomości rozpoczynającej się hashem szuka przetłumaczonego tekstu w słowniku.
Napisano 29.07.2015 14:27
Pamiętasz ostatni bug z # na chacie? Otóż to esencja tego, o co pytasz. HL przy wyświetlaniu wiadomości rozpoczynającej się hashem szuka przetłumaczonego tekstu w słowniku.
Dodać tu należy, że niektóre teksty ze słownika wymagają parametrów, które da się wysłać tylko poprzez message_*
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych