Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem amx_blink. (WAŻNE)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 okajtek1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 15.07.2015 10:51

Witam. Mam 2 problemy z pluginem amx_blink. Otóż nie mogę dodać do niego dźwięku , jeden z użytkowników pomógł mi , jednak dalej to nie działało , a drugi problem jest taki , że chciałbym zrobić by można było teleportować się co 5 sekund i dodać jakiś kolorek do tego teleportowania , tzn. żeby to było jakieś widoczne. I jak to też dodać? Zasypię plusikami i wszystkim co się da za pomoc. I takie pytanie , czy macie jakiś skrypt na latanie? Tzn. coś w stylu jetpacka , tylko po prostu bez żadnych rakiet , tylko latanie. A i tu macie kod tego amx_blink z dodaniem muzyki do tego, co jest źle?

 


//------------------------------------------------------
// Admin Blink
// Stolen mostly from code by scoutPractice and jtp10181
//------------------------------------------------------
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
new g_szSound[] = "sound/teleport.mp3";

public plugin_init()
{
    register_plugin("Admin Blink","1.0","scoutPractice")
    register_clcmd("amx_blink", "admin_blink", ADMIN_USER," - Blink to location")
}


new checkCount[33]
new blinkSpot[33][3]
new origBlinkSpot[33][3]
new g_lastPosition[33][3]

public admin_blink(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED


    get_user_origin(id,blinkSpot[id],3)
    origBlinkSpot[id][0] = blinkSpot[id][0]
    origBlinkSpot[id][1] = blinkSpot[id][1]
    origBlinkSpot[id][2] = blinkSpot[id][2]

    blinkSpot[id][2] += 45
    set_user_origin(id,blinkSpot[id])
    checkCount[id] = 1
    positionChangeTimer(id)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public positionChangeTimer(id)
{
    if (!is_user_alive(id)) return
    

    new Float:velocity[3]
    get_user_origin(id, g_lastPosition[id])

    entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    if ( velocity[0] == 0.0 && velocity[1] == 0.0 && velocity[2] ) {
        velocity[0] = 50.0
        velocity[1] = 50.0
        entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    }

    set_task(0.1,"positionChangeCheck",id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public positionChangeCheck(id)
{
    if (!is_user_alive(id)) return

    new origin[3]
    get_user_origin(id, origin)

    if ( g_lastPosition[id][0] == origin[0] && g_lastPosition[id][1] == origin[1] && g_lastPosition[id][2] == origin[2]) {
        switch(checkCount[id]) {
            case 0 : blink_movecheck(id, 0, 0, 0)            // Original
            case 1 : blink_movecheck(id, 0, 0, 80)            // Up
            case 2 : blink_movecheck(id, 0, 0, -110)        // Down
            case 3 : blink_movecheck(id, 0, 30, 0)            // Forward
            case 4 : blink_movecheck(id, 0, -30, 0)            // Back
            case 5 : blink_movecheck(id, -30, 0, 0)            // Left
            case 6 : blink_movecheck(id, 30, 0, 0)            // Right
            case 7 : blink_movecheck(id, -30, 30, 0)        // Forward-Left
            case 8 : blink_movecheck(id, 30, 30, 0)            // Forward-Right
            case 9 : blink_movecheck(id, -30, -30, 0)        // Back-Left
            case 10: blink_movecheck(id, 30, -30, 0)        // Back-Right
            case 11: blink_movecheck(id, 0, 30, 60)            // Up-Forward
            case 12: blink_movecheck(id, 0, 30, -110)        // Down-Forward
            case 13: blink_movecheck(id, 0, -30, 60)        // Up-Back
            case 14: blink_movecheck(id, 0, -30, -110)        // Down-Back
            case 15: blink_movecheck(id, -30, 0, 60)        // Up-Left
            case 16: blink_movecheck(id, 30, 0, 60)            // Up-Right
            case 17: blink_movecheck(id, -30, 0, -110)        // Down-Left
            case 18: blink_movecheck(id, 30, 0, -110)        // Down-Right
            default: user_kill(id)
        }
        return
    }
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public blink_movecheck(id, mX, mY, mZ)
{
    blinkSpot[id][0] = origBlinkSpot[id][0] + mX

    blinkSpot[id][1] = origBlinkSpot[id][1] + mY

    blinkSpot[id][2] = origBlinkSpot[id][2] + mZ

    set_user_origin(id,blinkSpot[id])
    checkCount[id]++
    positionChangeTimer(id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public plugin_precache()
{    

precache_sound(g_szSound);
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);
}

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych