Budzik
statystyki 0 0 0 0
Opis:
1int daje mu 1hp
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.07.2015 10:28
#2
Napisano 03.07.2015 10:38
Może zastosujesz się do wzoru ?
#3
Napisano 03.07.2015 10:53
Nazwa: budzik
statystyki: 0,0,0,0
Opis klasy:
dając 1 punkt inteligencji zyskuje tym samym 1 HP.
Zadowolony. Moim zdaniem zbędne ale zaraz będzie 10 postów nie na temat przez takich jak @up
statystyki: 0,0,0,0
Opis klasy:
dając 1 punkt inteligencji zyskuje tym samym 1 HP.
Zadowolony. Moim zdaniem zbędne ale zaraz będzie 10 postów nie na temat przez takich jak @up
#4
Napisano 06.07.2015 13:42
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "klqs" new bool:ma_klase[33]; new bool:przyznane[33]; new const nazwa[] = "Budzik"; new const opis[] = "dajac 1 punkt inteligencji zyskuje tym samym 1 HP."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; przyznane[id] = false; } public cod_class_disabled(id) { if(przyznane[id] && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 1) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1); przyznane[id] = false; } ma_klase[id] = false; } public Sprawdz() { new num, players[32]; get_players(players, num, "gh") for(new i=0; i<num; i++) { new id = players[i] if(!przyznane[id] && ma_klase[id] && is_user_alive(id) && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) >= 1) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+1); przyznane[id] = true; } else if(przyznane[id] && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 1) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1); przyznane[id] = false; } } }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych