Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[Klasa] "budzik" 1int=1hp

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 03.07.2015 10:28

Budzik
statystyki 0 0 0 0
Opis:
1int daje mu 1hp
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#2 FaRciu

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:35
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 03.07.2015 10:38

Może zastosujesz się do wzoru ?
 



#3 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 03.07.2015 10:53

Nazwa: budzik
statystyki: 0,0,0,0
Opis klasy:
dając 1 punkt inteligencji zyskuje tym samym 1 HP.

Zadowolony. Moim zdaniem zbędne ale zaraz będzie 10 postów nie na temat przez takich jak @up
  • +
  • -
  • -2

4680134.png


#4 klqs99

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:93
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.07.2015 13:42

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "klqs"

new bool:ma_klase[33];

new bool:przyznane[33];

new const nazwa[] = "Budzik";
new const opis[] = "dajac 1 punkt inteligencji zyskuje tym samym 1 HP.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	przyznane[id] = false;
}

public cod_class_disabled(id)
{	
	if(przyznane[id] && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 1)
	{
		cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1);
		przyznane[id] = false;
	}
	ma_klase[id] = false;
}

public Sprawdz()	
{
	new num, players[32];
	get_players(players, num, "gh")
	for(new i=0; i<num; i++)
	{
		new id = players[i]
		if(!przyznane[id] && ma_klase[id]  &&  is_user_alive(id)  &&  cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) >= 1)
		{
			cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+1);
			przyznane[id] = true;
		}
		else if(przyznane[id] && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 1)
		{
			cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1);
			przyznane[id] = false;
		}
	}
}


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych