[Klasa] "budzik" 1int=1hp
skorpius
03.07.2015
Nazwa: budzik
statystyki: 0,0,0,0
Opis klasy:
dając 1 punkt inteligencji zyskuje tym samym 1 HP.
Zadowolony. Moim zdaniem zbędne ale zaraz będzie 10 postów nie na temat przez takich jak @up
statystyki: 0,0,0,0
Opis klasy:
dając 1 punkt inteligencji zyskuje tym samym 1 HP.
Zadowolony. Moim zdaniem zbędne ale zaraz będzie 10 postów nie na temat przez takich jak @up
klqs99
06.07.2015
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "klqs" new bool:ma_klase[33]; new bool:przyznane[33]; new const nazwa[] = "Budzik"; new const opis[] = "dajac 1 punkt inteligencji zyskuje tym samym 1 HP."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; przyznane[id] = false; } public cod_class_disabled(id) { if(przyznane[id] && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 1) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1); przyznane[id] = false; } ma_klase[id] = false; } public Sprawdz() { new num, players[32]; get_players(players, num, "gh") for(new i=0; i<num; i++) { new id = players[i] if(!przyznane[id] && ma_klase[id] && is_user_alive(id) && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) >= 1) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+1); przyznane[id] = true; } else if(przyznane[id] && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 1) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1); przyznane[id] = false; } } }