Teraz są oto takie błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Invalid string (possibly non-terminated string) on line 1295
Warning: Expression has no effect on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Error: Array must be indexed (variable "perk_gracza") on line 1296
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Error: Invalid string (possibly non-terminated string) on line 1301
Warning: Expression has no effect on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
Error: Array must be indexed (variable "perk_gracza") on line 1302
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
6 Errors.
Linijki:
1295 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CoD 401]|[Nocny Exp]|Awanse|[CoD MoD]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[Perk2 : [%s]|[Monety : %i]|[VIP: %s],
1296 nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], cod_get_user_coins(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
}
else
{
1301 set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
1302 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CoD 401]|[Nocny Exp]|Awanse|[CoD MoD]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[Monety : %i]|[VIP: %s],
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
A tu cały public PokazInformacje
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
new bool:pytajvip = bool:(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H);
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new name[32];
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new bool:pytajvipnoalive = bool:(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H);
new hp = get_user_health(target);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
get_user_name(target, name, 31);
if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H)
{
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwa.pl |^n INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Perk2 : %s^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",
name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvipnoalive ? "TAK" : "NIE");//
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwa.pl |^n INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s | !PERK2 TYLKO dla VIP!^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",
name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvipnoalive ? "TAK" : "NIE");//
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CoD 401]|[Nocny Exp]|Awanse|[CoD MoD]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[Perk2 : [%s]|[Monety : %i]|[VIP: %s],
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], cod_get_user_coins(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CoD 401]|[Nocny Exp]|Awanse|[CoD MoD]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[Monety : %i]|[VIP: %s],
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Za pomoc PLUS
.
Użytkownik SocketS edytował ten post 02.07.2015 08:39