Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem przy kompilacji 2 :D "Error: Expected token: ",", but found "-identifier-" ".

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 SocketS

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.07.2015 02:44

Witam.

Mam następujący problem. Wyskakują mi błędy po próbie zmiany huda coda oto one:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Expected token: ",", but found "-identifier-" on line 1276
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Warning: Expression has no effect on line 1277
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 1277
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1277
Error: Too many error messages on one line on line 1277

Compilation aborted.
4 Errors.


To są te dwie linijki:

	1276		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwakropkapl |^n    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Perk2 : %s^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||"
	1277		      name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent,  poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvipnoalive ? "TAK" : "NIE");//
		}

Użytkownik SocketS edytował ten post 02.07.2015 02:57


#2 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.07.2015 03:19

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwakropkapl |^n INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Perk2 : %s^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||"

 

na

 

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwakropkapl |^n INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Perk2 : %s^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 02.07.2015 03:20

  • +
  • -
  • 1

#3 SocketS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.07.2015 08:38

Teraz są oto takie błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid string (possibly non-terminated string) on line 1295
Warning: Expression has no effect on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Error: Array must be indexed (variable "perk_gracza") on line 1296
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Error: Invalid string (possibly non-terminated string) on line 1301
Warning: Expression has no effect on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
Error: Array must be indexed (variable "perk_gracza") on line 1302
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302

6 Errors.

Linijki:

1295	     ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CoD 401]|[Nocny Exp]|Awanse|[CoD MoD]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[Perk2 : [%s]|[Monety : %i]|[VIP: %s],
1296	nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], cod_get_user_coins(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
	}
	else
	{
1301	set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
1302	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CoD 401]|[Nocny Exp]|Awanse|[CoD MoD]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[Monety : %i]|[VIP: %s],
		nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

A tu cały public PokazInformacje

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	new bool:pytajvip = bool:(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H);
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new name[32];
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		new bool:pytajvipnoalive = bool:(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H);
		new hp = get_user_health(target);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		
		get_user_name(target, name, 31);
		if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwa.pl |^n    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Perk2 : %s^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",
			name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent,  poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvipnoalive ? "TAK" : "NIE");//
		}
		else
		{
			set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwa.pl |^n    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s | !PERK2 TYLKO dla VIP!^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",
			name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent,  poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvipnoalive ? "TAK" : "NIE");//
			
		}
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CoD 401]|[Nocny Exp]|Awanse|[CoD MoD]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[Perk2 : [%s]|[Monety : %i]|[VIP: %s],
		nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], cod_get_user_coins(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
	}
	else
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CoD 401]|[Nocny Exp]|Awanse|[CoD MoD]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[Monety : %i]|[VIP: %s],
		nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Za pomoc PLUS :) .


Użytkownik SocketS edytował ten post 02.07.2015 08:39


#4 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.07.2015 09:06

nazwy_perkow[perk_gracza[id]]

na

nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]]


  • +
  • -
  • 1

#5 SocketS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.07.2015 09:18

Teraz oto takie błędy :/ . Musiałem coś nieźle pomieszać -,-


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid string (possibly non-terminated string) on line 1295
Warning: Expression has no effect on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Error: Undefined symbol "hp" on line 1296
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1296
Warning: Expression has no effect on line 1296
Error: Invalid string (possibly non-terminated string) on line 1301
Warning: Expression has no effect on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302
Error: Undefined symbol "hp" on line 1302
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1302
Warning: Expression has no effect on line 1302

6 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Dom\Desktop\QTM&Qazz_CodModkopia.amx (compile failed).



Linijki:

	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
	new Float:fProcent = 0.0;
1291    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	1295    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CoD 401]|[Nocny Exp]|Awanse|[CoD MoD]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[Perk2 : [%s]|[Monety : %i]|[VIP: %s],
	1296	nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], cod_get_user_coins(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
	1297 }
	else
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	1301    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CoD 401]|[Nocny Exp]|Awanse|[CoD MoD]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[Monety : %i]|[VIP: %s],
	1302	nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], hp, cod_get_user_coins(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
	1303 }
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik SocketS edytował ten post 02.07.2015 09:22


#6 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.07.2015 09:25

if(!is_user_alive(id))
{


new target = pev(id, pev_iuser2);
new bool:pytajvipnoalive = bool:(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H);
new hp = get_user_health(target);


if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;


get_user_name(target, name, 31);
if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H)
{
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwa.pl |^n    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Perk2 : %s^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",
name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent,  poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvipnoalive ? "TAK" : "NIE");//
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwa.pl |^n    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s | !PERK2 TYLKO dla VIP!^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",
name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent,  poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvipnoalive ? "TAK" : "NIE");//


}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

na



		new target = pev(id, pev_iuser2);		
		new bool:pytajvipnoalive = bool:(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H);
		new hp = get_user_health(target);
		
if(!is_user_alive(id))
	{
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		
		get_user_name(target, name, 31);
		if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwa.pl |^n    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Perk2 : %s^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",
			name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent,  poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvipnoalive ? "TAK" : "NIE");//
		}
		else
		{
			set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | Nazwa.pl |^n    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s | !PERK2 TYLKO dla VIP!^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",
			name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent,  poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvipnoalive ? "TAK" : "NIE");//
			
		}
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

 

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych