Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Crash przy wykonaniu komendy "drop" na graczu

gracz drop komenda amxx klient crash engclient cmd

Najlepsza odpowiedź Jcr, 30.06.2015 19:21

Dobra już sobie poradziłem

z:

engclient_cmd(id, "drop");

na

client_cmd(id, "drop");

i działa jak należy

Można zamknąć

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jcr

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 30.06.2015 15:44

Witam, mam taki oto kodzik:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>

#define PLUGIN "TEST"
#define VERSION "1"
#define AUTHOR "Jcr"

public plugin_init()
{   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_putinserver(id)
{
        set_task(50.0, "drop", id, _, _, "b");
}

public drop(id)
{
         if(random_num(1,7) == 1)
        {
            engclient_cmd(id, "drop");
        }
}

Teoretycznie, co 50 sekund jest losowana liczba, jeśli jest ona równa 1, to gracz wyrzuca broń.

Niestety, przy wyrzuceniu broni, serwer zamarza i zwraca błąd:

/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 51: 31532 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS

Wie ktoś może jak to naprawić?


  • +
  • -
  • 0

#2 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 30.06.2015 15:58

Jeżeli gracz nie żyje to co mu wyrzuci?

Jeżeli gracz nie jest połączony z serwerem to co mu wyrzuci?

W twoim pluginie praktycznie nie ma żadnego warunku, kiedy broń może być wyrzucona a kiedy nie, to nie dziwota, że serwer będzie się crashował.

 


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#3 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 30.06.2015 16:02

Jeżeli gracz nie żyje to co mu wyrzuci?

Jeżeli gracz nie jest połączony z serwerem to co mu wyrzuci?

W twoim pluginie praktycznie nie ma żadnego warunku, kiedy broń może być wyrzucona a kiedy nie, to nie dziwota, że serwer będzie się crashował.

Wiem o tym, na razie jestem na etapie takim, że sprawdzam to sam na serwerze podczas gdy żyje.

Jeśli gracza nie ma na serwerze, to jego ID też nie istnieje, czy się mylę? Operacja wykonuje się na graczu z konkretnym ID, ciężko, żeby ktoś kogo nie ma, miał ID.


  • +
  • -
  • 0

#4 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 30.06.2015 19:21   Najlepsza odpowiedź

Dobra już sobie poradziłem

z:

engclient_cmd(id, "drop");

na

client_cmd(id, "drop");

i działa jak należy

Można zamknąć


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gracz, drop, komenda, amxx, klient, crash, engclient, cmd

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych