Witam.
Staram się zrobić aby zapisywało messagemode. Prawdę mówiąc nie wiedziałem jak do tego się zabrać ale coś udało się zrobić ale nie do końca.
Plugin:
/****************************************************************************************
* *
* *
* *
* *
* Plugin stworzony przez 1stADXionC *
* 2015.07.01 *
* *
* *
* *
* *
*****************************************************************************************/
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "x"
#define VERSION "x"
#define AUTHOR "x"
new bool:firstSpawn[33];
new bool:menuChoice[33];
new bool:bohater_gracza[33][33];
new bool:giGender[33];
new p_savetime
new nazwa_gracza[33];
new plik;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "mymenu");
register_clcmd("nazwa_bohatera", "nazwa_bohatera");
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "handle_clientSpawn", 1 );
p_savetime = register_cvar("savetime", "120.0")
if(get_pcvar_float(p_savetime) != 0.0)
set_task(get_pcvar_float(p_savetime), "Zapisz", _, _, _, "b")
}
public client_connect(id)
{
firstSpawn[id] = true;
bohater_gracza[id][0] = 0;
}
public client_PreThink(id)
{
new nazwa[64];
if(is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Nazwa: %s]^n[Atrybut:]", bohater_gracza[id][0] ? bohater_gracza[id] : "Brak");
}
else
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
}
return true;
}
public handle_clientSpawn(id)
{
if(!firstSpawn[id])
return HAM_IGNORED;
firstSpawn[id] = false;
mymenu(id);
HAM_IGNORED
}
public mymenu(id)
{
new MyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu");
menu_additem(MyMenu,"\dStworz \rBohatera");
menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, menu, item)
{
if(item!=MENU_EXIT)
{
menuChoice[id] = item;
client_cmd(id, "messagemode nazwa_bohatera");
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public nazwa_bohatera(id)
{
if(bohater_gracza[id][0])
{
ColorChat(id, RED, "^x04[INFO]^x01 Nie mozesz stworzyc wiecej bohaterow");
return;
}
read_args(bohater_gracza[id], charsmax(bohater_gracza[]));
remove_quotes(bohater_gracza[id]);
switch(menuChoice[id])
{
case 0:
{
ColorChat(id, RED, "^x04[INFO]^x01 Gratuluje! Stworzyles^x04 Bohatera^x01 o nazwie ^x03%s", bohater_gracza[id]);
}
}
}
///////////////////////////////////////////////////////
public Zapisz(id)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza, 32)
new dane[256]
plik = nvault_open("Test")
formatex(dane, 255, "%i", bohater_gracza[id]);
nvault_set(plik, nazwa_gracza, dane)
nvault_close(plik)
}
public Wczytaj(id)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza, 32)
new dane[256]
plik = nvault_open("Test")
if(nvault_get(plik, nazwa_gracza, dane, 255))
{
if(!is_user_bot(id))
nvault_touch(plik, nazwa_gracza)
;
new bh[12]
parse(dane, bh, 11)
copy(bohater_gracza[id], 31, bh);
}
nvault_close(plik)
}
///////////////////////////////////////////////////////
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 26.06.2015 20:02


Dodatki SourceMod












