Witam.
Staram się zrobić aby zapisywało messagemode. Prawdę mówiąc nie wiedziałem jak do tego się zabrać ale coś udało się zrobić ale nie do końca.
Plugin:
/**************************************************************************************** * * * * * * * * * Plugin stworzony przez 1stADXionC * * 2015.07.01 * * * * * * * * * *****************************************************************************************/ #include <amxmodx> #include <engine> #include <amxmisc> #include <nvault> #include <engine> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "x" #define VERSION "x" #define AUTHOR "x" new bool:firstSpawn[33]; new bool:menuChoice[33]; new bool:bohater_gracza[33][33]; new bool:giGender[33]; new p_savetime new nazwa_gracza[33]; new plik; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu", "mymenu"); register_clcmd("nazwa_bohatera", "nazwa_bohatera"); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "handle_clientSpawn", 1 ); p_savetime = register_cvar("savetime", "120.0") if(get_pcvar_float(p_savetime) != 0.0) set_task(get_pcvar_float(p_savetime), "Zapisz", _, _, _, "b") } public client_connect(id) { firstSpawn[id] = true; bohater_gracza[id][0] = 0; } public client_PreThink(id) { new nazwa[64]; if(is_user_alive(id)) { set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0); ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Nazwa: %s]^n[Atrybut:]", bohater_gracza[id][0] ? bohater_gracza[id] : "Brak"); } else { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20); ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!"); } return true; } public handle_clientSpawn(id) { if(!firstSpawn[id]) return HAM_IGNORED; firstSpawn[id] = false; mymenu(id); HAM_IGNORED } public mymenu(id) { new MyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); menu_additem(MyMenu,"\dStworz \rBohatera"); menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item) { if(item!=MENU_EXIT) { menuChoice[id] = item; client_cmd(id, "messagemode nazwa_bohatera"); } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public nazwa_bohatera(id) { if(bohater_gracza[id][0]) { ColorChat(id, RED, "^x04[INFO]^x01 Nie mozesz stworzyc wiecej bohaterow"); return; } read_args(bohater_gracza[id], charsmax(bohater_gracza[])); remove_quotes(bohater_gracza[id]); switch(menuChoice[id]) { case 0: { ColorChat(id, RED, "^x04[INFO]^x01 Gratuluje! Stworzyles^x04 Bohatera^x01 o nazwie ^x03%s", bohater_gracza[id]); } } } /////////////////////////////////////////////////////// public Zapisz(id) { get_user_name(id, nazwa_gracza, 32) new dane[256] plik = nvault_open("Test") formatex(dane, 255, "%i", bohater_gracza[id]); nvault_set(plik, nazwa_gracza, dane) nvault_close(plik) } public Wczytaj(id) { get_user_name(id, nazwa_gracza, 32) new dane[256] plik = nvault_open("Test") if(nvault_get(plik, nazwa_gracza, dane, 255)) { if(!is_user_bot(id)) nvault_touch(plik, nazwa_gracza) ; new bh[12] parse(dane, bh, 11) copy(bohater_gracza[id], 31, bh); } nvault_close(plik) } ///////////////////////////////////////////////////////
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 26.06.2015 20:02