Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapisywanie messagemode


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.06.2015 20:01

Witam.

Staram się zrobić aby zapisywało messagemode. Prawdę mówiąc nie wiedziałem jak do tego się zabrać ale coś udało się zrobić ale nie do końca.

Plugin:

 

/****************************************************************************************
* *
*                                    *
* *
* *
* Plugin stworzony przez 1stADXionC                                         *
* 2015.07.01 *
*                                 *
* *
* *
* *
*****************************************************************************************/


#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "x"
#define VERSION "x"
#define AUTHOR "x"


new bool:firstSpawn[33];
new bool:menuChoice[33];
new bool:bohater_gracza[33][33];
new bool:giGender[33];


new p_savetime


new nazwa_gracza[33];
new plik;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_clcmd("say /menu", "mymenu");
register_clcmd("nazwa_bohatera", "nazwa_bohatera");


RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "handle_clientSpawn", 1 );


p_savetime = register_cvar("savetime", "120.0")


if(get_pcvar_float(p_savetime) != 0.0)
set_task(get_pcvar_float(p_savetime), "Zapisz", _, _, _, "b")
}


public client_connect(id)
{
firstSpawn[id] = true;
bohater_gracza[id][0] = 0;
}


public client_PreThink(id)
{
new nazwa[64];
    
if(is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Nazwa: %s]^n[Atrybut:]", bohater_gracza[id][0] ? bohater_gracza[id] : "Brak");
}
else
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
}
return true;


}


public handle_clientSpawn(id)
{
if(!firstSpawn[id])
return HAM_IGNORED;


firstSpawn[id] = false;
mymenu(id);
HAM_IGNORED
}


public mymenu(id)
{
new MyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu");


menu_additem(MyMenu,"\dStworz \rBohatera");


menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}


public cbMyMenu(id, menu, item)
{
if(item!=MENU_EXIT) 
{


menuChoice[id] = item;
client_cmd(id, "messagemode nazwa_bohatera");


}


menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;


}


public nazwa_bohatera(id)
{
if(bohater_gracza[id][0]) 
{
ColorChat(id, RED, "^x04[INFO]^x01 Nie mozesz stworzyc wiecej bohaterow");
return;
}


read_args(bohater_gracza[id], charsmax(bohater_gracza[]));
remove_quotes(bohater_gracza[id]);


switch(menuChoice[id])
{
case 0:
{
ColorChat(id, RED, "^x04[INFO]^x01 Gratuluje! Stworzyles^x04 Bohatera^x01 o nazwie ^x03%s", bohater_gracza[id]);
}


}


}


///////////////////////////////////////////////////////


public Zapisz(id)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza, 32)
new dane[256]


plik = nvault_open("Test")
formatex(dane, 255, "%i", bohater_gracza[id]);


nvault_set(plik, nazwa_gracza, dane)


nvault_close(plik)
}


public Wczytaj(id)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza, 32)
new dane[256]


plik = nvault_open("Test")
if(nvault_get(plik, nazwa_gracza, dane, 255)) 
{
if(!is_user_bot(id))
nvault_touch(plik, nazwa_gracza)
;
new bh[12]


parse(dane, bh, 11)


copy(bohater_gracza[id], 31, bh);
}
nvault_close(plik)
}


///////////////////////////////////////////////////////
 

Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 26.06.2015 20:02

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.06.2015 18:35

UNIKAJ wyświetlania hud w prethinku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 60 razy na sekunde nawalasz graczowi wiadomością! Zrób task...

 

https://www.google.p...D4Aw&gws_rd=ssl


  • +
  • -
  • 1

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.06.2015 19:28

Nie wyświetla nazwy bohatera w hud oraz nadal nie zapisuje.

/***************************************************************************************** *
*                                    *
* *
* *
* Plugin stworzony przez 1stADXionC                                         *
* 2015.07.01 *
*                                 *
* *
* *
* *
*****************************************************************************************/


#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>


#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672


#define PLUGIN "x"
#define VERSION "x"
#define AUTHOR "x"


new bool:bohater_gracza[33][33];


new nazwa_gracza[33];


new g_vault;


new SyncHudObj;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


g_vault = nvault_open("Test");


register_clcmd("say /menu", "menu");
register_clcmd("nazwa_bohatera", "nazwa_bohatera");


SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}


public client_disconnect(id)
{ 
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}


public client_connect(id)
{
bohater_gracza[id][0] = 0;


remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}


public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;


set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);


if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);


if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;


set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa");


return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Bohater : %s]", bohater_gracza[id][0] ? bohater_gracza[id] : "Brak");
return PLUGIN_CONTINUE;
}  


public menu(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "fdfs");
new menu = menu_create(tytul, "menu_handler");


menu_additem(menu, "Stworz bohatera");


menu_display(id, menu);


return PLUGIN_HANDLED;
}


public menu_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


switch(item)
{
case 0: zxc(id);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public zxc(id) 
{
console_cmd(id, "messagemode nazwa_bohatera");
}


///////////////////////////////////////////////////////


public nazwa_bohatera(id)
{
new szTextAdm[192]
read_args(szTextAdm, 191)


new Name[32];
get_user_name(id, Name, 31)
log_to_file("addons/amxmodx/data/suchary/adm.txt", "%s --- %s", Name, szTextAdm)


ColorChat(id, GREEN, "ZAPISANO!")
ColorChat(id, GREEN, "ZAPISANO!")
ColorChat(id, GREEN, "ZAPISANO!")
}


///////////////////////////////////////////////////////

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.06.2015 20:05

Wyprintuj tekst pobrany przez read_args
  • +
  • -
  • 1

#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.06.2015 20:13

Wyprintuj tekst pobrany przez read_args

 

Nie rozumiem, mógłbyś mnie nakierować?


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.06.2015 07:20

Daj sobie client_print w którym wyswietlisz to co jest w szTextAdn
  • +
  • -
  • 1

#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.06.2015 09:48

o to chodzi?:

public client_PreThink(id)
{
new nazwa[64];
    
if(is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Nazwa: %s]", bohater_gracza[id][0] ? bohater_gracza[id] : "Brak");
}
else
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
}
return true;


}

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.06.2015 10:02

Daj sobie client_print w którym wyswietlisz to co jest w szTextAdn

cilent_print(id, 3, szTextAdm)

Do funlcji w której za pomocą read_args pobierasz tekst z message mode... Zobacz co wyswieli, jezeli nic to cos nie tak z samym łapaniem messagemode, jeżeli coś wyświetli to

 

 

 

BTW. zamiast console_cmd użyj client_cmd


  • +
  • -
  • 1

#9 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:164
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 28.06.2015 10:12

Tylko mnie zastanawia jedno, jak Ty chcesz odtworzyc zmienna skoro to jest typ bool.

new bool:bohater_gracza[33][33];
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Bohater : %s]", bohater_gracza[id][0] ? bohater_gracza[id] : "Brak");

Zapisz sobie ta nazwe bohatera w innej zmiennej globalnej, i nastepnie sprawdzaj czy wszysko jest git.

 


  • +
  • -
  • 1

#10 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.06.2015 10:33

Czyli co mam dokładnie zrobić? przepraszam ale nie radzę sobie z tym.

http://amxx.pl/paste...4hfcq4udej/txt/


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#11 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:164
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 28.06.2015 11:09

W read_args jako zmienna daj bohater_gracza[id], oraz zmien 191 na 31 zeby nie bylo errorow w pozniejszym czasie.
Dodatkowo mozesz od razu usunac znak " za pomoca 
remove_quotes(zmienna[])

 


  • +
  • -
  • 1

#12 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.06.2015 11:45

Ale gdzie to dać: ?

 

 

remove_quotes(zmienna[])

 

 

Teraz wygląda tak:

 


/****************************************************************************************
* *
*                                    *
* *
* *
* Plugin stworzony przez 1stADXionC                                         *
* 2015.07.01 *
*                                 *
* *
* *
* *
*****************************************************************************************/


#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>


#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672


#define PLUGIN "x"
#define VERSION "x"
#define AUTHOR "x"


new bohater_gracza[33][33];


new SyncHudObj;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_clcmd("say /menu", "menu");
register_clcmd("nazwa_bohatera", "nazwa_bohatera");


SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}


public client_disconnect(id)
{ 
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}


public client_connect(id)
{
bohater_gracza[id][0] = 0;


remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}


public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;


set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);


if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);


if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;


set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa");


return PLUGIN_CONTINUE;
}
remove_quotes(bohater_gracza[id])


set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Bohater : %s]", bohater_gracza[id][0] ? bohater_gracza[id] : "Brak");
return PLUGIN_CONTINUE;
}  


public menu(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "fdfs");
new menu = menu_create(tytul, "menu_handler");


menu_additem(menu, "Stworz bohatera");


menu_display(id, menu);


return PLUGIN_HANDLED;
}


public menu_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


switch(item)
{
case 0: zxc(id);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public zxc(id) 
{
if(bohater_gracza[id][0]) 
{
ColorChat(id, RED, "^x04[INFO]^x01 Nie mozesz stworzyc wiecej bohaterow");
return;
}


console_cmd(id, "messagemode nazwa_bohatera");
}


///////////////////////////////////////////////////////


public nazwa_bohatera(id)
{
read_args(bohater_gracza[id], 31)


new Name[32];
get_user_name(id, Name, 31)
log_to_file("addons/amxmodx/data/suchary/adm.txt", "%s --- %s", Name, bohater_gracza[id])


ColorChat(id, GREEN, "ZAPISANO!")
ColorChat(id, GREEN, "ZAPISANO!")
ColorChat(id, GREEN, "ZAPISANO!")
}


///////////////////////////////////////////////////////

 


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 28.06.2015 11:54

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#13 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:164
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 28.06.2015 14:26

http://amxx.pl/dokum...7/remove-quotes <=== jak nie usuniesz cudzysłowów to będziesz miał coś takiego "Moj Bohater".


  • +
  • -
  • 1

#14 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.06.2015 16:41

dodałem do public PokazInformacje(id) :

 remove_quotes(bohater_gracza[id])

Cudzysłów został usunięty.

Lecz nadal nie zapisuje.


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#15 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.07.2015 20:12

 

Daj sobie client_print w którym wyswietlisz to co jest w szTextAdn

cilent_print(id, 3, szTextAdm)

Do funlcji w której za pomocą read_args pobierasz tekst z message mode... Zobacz co wyswieli, jezeli nic to cos nie tak z samym łapaniem messagemode, jeżeli coś wyświetli to

 

 

 

BTW. zamiast console_cmd użyj client_cmd

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ CZY w ogóle CI ŁAPIE TO CO WPISUJESZ, WYPISZ TO NA CZACIE! JEŻELI NIE POKAZUJE TO ZNACZY, ŻE BŁĄD BĘDZIE WCZEŚNIEJ (ŁAPANIE SAMEGO MESSAGEMODE ITP), JEŻELI POKAZUJE DOBRZE TO COŚ Z PRZETWARZANIEM TEKSTU.


  • +
  • -
  • 1

#16 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.07.2015 21:21

w hud pokazuje ładnie wpisaną nazwe bohatera.


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#17 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 02.07.2015 06:44

read_argv(1, bohater_gracza[id], 31) // daj to za read_args

Nie wiem, gdzie w hud, nie wiem, co pokazuje, nie wiem kiedy, i weź takiemu pomóż....


  • +
  • -
  • 1

#18 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.07.2015 08:24

Jak wpisze w konsoli "nazwa_bohatera boss" to w hud wyśweietla:

[Bohater: boos] 

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#19 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 02.07.2015 08:28

 

 

Daj sobie client_print w którym wyswietlisz to co jest w szTextAdn

cilent_print(id, 3, szTextAdm)

Do funlcji w której za pomocą read_args pobierasz tekst z message mode... Zobacz co wyswieli, jezeli nic to cos nie tak z samym łapaniem messagemode, jeżeli coś wyświetli to

 

 

 

BTW. zamiast console_cmd użyj client_cmd

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ CZY w ogóle CI ŁAPIE TO CO WPISUJESZ, WYPISZ TO NA CZACIE! JEŻELI NIE POKAZUJE TO ZNACZY, ŻE BŁĄD BĘDZIE WCZEŚNIEJ (ŁAPANIE SAMEGO MESSAGEMODE ITP), JEŻELI POKAZUJE DOBRZE TO COŚ Z PRZETWARZANIEM TEKSTU.

 

 

No zacytuje jeszcze raz, nie patrz na hud, dodaj sobie info na czacie proste, zobacz co siedzi w całej zmiennej co do niej pobrałeś tekst z messagemode i popatrz co jest nie tak...

 

Pozatym czytaj moje posty


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych