Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana życzenia - walka na noże, na pieści


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 woras

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 08.06.2015 21:39

Jailbreak

Chodzi o zmianę życzenia walka na noże (rzucanie nożami), na walkę z użyciem rękawic bokserskich

Pomożecie ?

 

Tutaj podaje kod:

else if(zyczenie == id_noze)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_KNIFE;
 
MenuPojedynek(id);
}
2
 
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE)
{
 
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl");
 
set_pev(pojedynek[1], pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl");
set_pev(pojedynek[1], pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl");
return;
}
 
i kluczowy kod
 
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
return vTracerAttack(id, attacker, ent);
 
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
return vTracerAttack(id, attacker, -1);
 
vTracerAttack(id, attacker, ent)
{
if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return HAM_IGNORED;
 
if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
return HAM_SUPERCEDE;
 
if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
return HAM_SUPERCEDE; 
 
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE && ent != -1)
{
if(ent == attacker)
return HAM_SUPERCEDE;
 
new Float:ViewAngle[3], iOrigin[3];
for(new i=0; i<3; i++) 
ViewAngle[i] = random_float(-50.0, 50.0);
 
get_user_origin(id, iOrigin);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(blood2);
write_short(blood);
write_byte(229);
write_byte(25);
message_end();
 
set_pev(id, pev_punchangle, ViewAngle);
SetHamParamEntity(2, attacker);
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{ 
if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
return HAM_IGNORED;
 
jail_set_user_block(id, false);
SzukajPrzeciwnika();
return HAM_IGNORED;
}
 
public WeaponAttack(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
{
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE)
StworzKnife(id);
else
cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
}
}
 

Użytkownik woras edytował ten post 08.06.2015 21:40

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych