Jailbreak
Chodzi o zmianę życzenia walka na noże (rzucanie nożami), na walkę z użyciem rękawic bokserskich
Pomożecie ?
Tutaj podaje kod:
else if(zyczenie == id_noze) { pojedynek[0] = id; bronie_pojedynek = CSW_KNIFE; MenuPojedynek(id); }
2
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl"); set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl"); set_pev(pojedynek[1], pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl"); set_pev(pojedynek[1], pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl"); return; }
i kluczowy kod
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits) return vTracerAttack(id, attacker, ent); public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits) return vTracerAttack(id, attacker, -1); vTracerAttack(id, attacker, ent) { if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker) return HAM_IGNORED; if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker) return HAM_SUPERCEDE; if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id) return HAM_SUPERCEDE; if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE && ent != -1) { if(ent == attacker) return HAM_SUPERCEDE; new Float:ViewAngle[3], iOrigin[3]; for(new i=0; i<3; i++) ViewAngle[i] = random_float(-50.0, 50.0); get_user_origin(id, iOrigin); message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_BLOODSPRITE); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(blood2); write_short(blood); write_byte(229); write_byte(25); message_end(); set_pev(id, pev_punchangle, ViewAngle); SetHamParamEntity(2, attacker); return HAM_IGNORED; } return HAM_IGNORED; } public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1]) return HAM_IGNORED; jail_set_user_block(id, false); SzukajPrzeciwnika(); return HAM_IGNORED; } public WeaponAttack(ent) { new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4); if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id) { if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE) StworzKnife(id); else cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1); } }
Użytkownik woras edytował ten post 08.06.2015 21:40