Witam postanowilem się pobawic w tworzeniu klas przeczytałem kilka poradników i postanowilem zrobić klasę jednak nie wiem czy jest poprawnie napisana.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Al-Kaida"; new const opis[] = "Posiada ak47 i 30% obrazen wiecej z awp, wszystkie granaty"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP&& damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }