Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Poprawa klasy Al-Kaidad

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Harertz

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 16.05.2015 15:33

Witam postanowilem się pobawic w tworzeniu klas przeczytałem kilka poradników i postanowilem zrobić klasę jednak nie wiem czy jest poprawnie napisana.

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>


#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Al-Kaida";
new const opis[]    = "Posiada ak47 i 30% obrazen wiecej z awp, wszystkie granaty";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)


{


ma_klase[id] = false;


}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


{






if(!is_user_connected(idattacker))


return HAM_IGNORED;




if(!ma_klase[idattacker])


return HAM_IGNORED;










if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP&& damagebits & DMG_BULLET)


cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);




return HAM_IGNORED;


} 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 16.05.2015 15:49

Po co ci ?

#include <colorchat> jak go nie używasz


  • +
  • -
  • 0

#3 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.05.2015 15:50

kod wygląda na dobry. Tylko do czego jest ta biblioteka?

#include <colorchat>

  • +
  • -
  • 0

#4 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 21.05.2015 20:22

kod wygląda na dobry. Tylko do czego jest ta biblioteka?

#include <colorchat>

Nie, kod nie wygląda na dobry.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych