Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Dodanie premium

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Morgan1211

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.05.2015 18:27

Mógł by mi ktoś dodać do tej klasy żeby była na Admin poziom q - custom level E 

?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[]   = "Radarowiec";
new const opis[]    = "1/12 na zabicie z M4A1 oraz 1/5 na zabicie z DEAGLE oraz widzi wrogów na RADARZE";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
new oneonone[33][31]

new ma_klase[33];
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Klasa_Radarowiec_by_SleepY.");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
	
	g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
	
	set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");

}

public cod_class_enabled(id, klasa)
{
        oneonone[id][CSW_M4A1] = 12
        oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 5
        ma_klase[id] = 1;

        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
        ma_klase[id] = 0;
        oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
        oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 0
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
                                                 
for (new id=1; id<=32; id++)
{
  if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
                                                                                 
  for (new i=1;i<=32;i++)
  {       
   if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
 
   get_user_origin(i, PlayerCoords)
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_byte(i)                                 
   write_coord(PlayerCoords[0])
   write_coord(PlayerCoords[1])
   write_coord(PlayerCoords[2])
   message_end()
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
   write_byte(i)
   message_end()
  }
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Killer1995

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:71
  • GG:
Offline

Napisano 04.05.2015 19:42

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
new const nazwa[]   = "Radarowiec";
new const opis[]    = "1/12 na zabicie z M4A1 oraz 1/5 na zabicie z DEAGLE oraz widzi wrogów na RADARZE";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
new oneonone[33][31]
 
new ma_klase[33];
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Klasa_Radarowiec_by_SleepY.");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
 
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
 
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
 
}
 
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa);
return COD_STOP;
}
        oneonone[id][CSW_M4A1] = 12
        oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 5
        ma_klase[id] = 1;
 
        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
        ma_klase[id] = 0;
        oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
        oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 0
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
                                                 
for (new id=1; id<=32; id++)
{
  if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
                                                                                 
  for (new i=1;i<=32;i++)
  {       
   if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
 
   get_user_origin(i, PlayerCoords)
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_byte(i)                                 
   write_coord(PlayerCoords[0])
   write_coord(PlayerCoords[1])
   write_coord(PlayerCoords[2])
   message_end()
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
   write_byte(i)
   message_end()
  }
}
}

  • +
  • -
  • 0

PISZE/MODYFIKUJE/NAPRAWIAM KLASY/PERKI/SILNIKI/PLUGINY MASZ ZLECENIE? PISZ! GG: 51159933


#3 Morgan1211

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.05.2015 21:27

a moze ktoś poprawić bo nei działają 1/12 z broni ?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych