Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"Wybicie" bytu w kierunku jego ustawienia - Jak to zrobic ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.03.2015 21:12

Mam byt ktoremu ustawiam pewne pev_angles.
Jak wybic taki byt w jego "przód" ??

Mozna w jakis inny sposob popychac byt gdy ma on movetype "movetype_noclip" ?

VelocityByAim w tym przypadku nie zadziala.

Poradzilem sobie wykorzystujac angles bytu oraz wykorzystanie stocka :

 

set_velocity(ent, Float:angles[3]) 
{ 
    static Float: Direction[3] 
    angle_vector(angles, ANGLEVECTOR_FORWARD, Direction) 
    xs_vec_mul_scalar(Direction, 400.0, Direction) // 215 speed
    set_pev(ent, pev_velocity, Direction)
}

Proszę o zamkniecie.


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 29.03.2015 21:25

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych