Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 PAFCIO

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:niezidentyfikowana
Offline

Napisano 16.09.2009 15:46

Witam,

Mam kłopot z jednym z pluginów które "wycinam" z innych kodów.
Chodzi o to że nie wiem jak zrobić tak żeby dodać funkcję, dzięki której plugin działałby tylko na TT.
Po trochu próbuje zrobić plugin który blokuje komendę kill i brak straty hp przy upadku, jest mi to potrzebne na serwer deathrun.

.sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "bla bla bla"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "..."

#define MAX_PLAYERS 32

new g_pcvarFallDamage

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_player")
	
	register_forward(FM_ClientKill, "Forward_ClientKill")
	
	g_pcvarFallDamage = register_cvar("amx_falldamage", "0.0")
}

public Ham_TakeDamage_player(id, ent, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if( damagebits != DMG_FALL )
		return HAM_IGNORED

	damage *= get_pcvar_float(g_pcvarFallDamage)
	SetHamParamFloat(4, damage)

	return HAM_HANDLED
}

public Forward_ClientKill(id)
    return FMRES_SUPERCEDE

public Ham_TakeDamage_player(id, ent, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if( damagebits != DMG_FALL )
		return HAM_IGNORED

	damage *= get_pcvar_float(g_pcvarFallDamage)
	SetHamParamFloat(4, damage)

	return HAM_HANDLED
}
odpowiada za brak stary hp przy upadku, chciałbym żeby działało to tylko na TT i żeby usunąć ten cvar

public Forward_ClientKill(id)
    return FMRES_SUPERCEDE
odpowiada za blokowanie komendy kill, też chciałbym żeby była blokowana tylko u TT.

P.S Jest jakaś funkcja albo coś które by tak samo blokowało komendę reconnect/retry? Czyli gracz by wpisał komendę i nic by się nie działo.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.09.2009 15:48

#include <cstrike> //to na górze!



if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){

//twój kod

}




  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych