Mam kłopot z jednym z pluginów które "wycinam" z innych kodów.
Chodzi o to że nie wiem jak zrobić tak żeby dodać funkcję, dzięki której plugin działałby tylko na TT.
Po trochu próbuje zrobić plugin który blokuje komendę kill i brak straty hp przy upadku, jest mi to potrzebne na serwer deathrun.
.sma
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "bla bla bla" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "..." #define MAX_PLAYERS 32 new g_pcvarFallDamage public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_player") register_forward(FM_ClientKill, "Forward_ClientKill") g_pcvarFallDamage = register_cvar("amx_falldamage", "0.0") } public Ham_TakeDamage_player(id, ent, idattacker, Float:damage, damagebits) { if( damagebits != DMG_FALL ) return HAM_IGNORED damage *= get_pcvar_float(g_pcvarFallDamage) SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_HANDLED } public Forward_ClientKill(id) return FMRES_SUPERCEDE
public Ham_TakeDamage_player(id, ent, idattacker, Float:damage, damagebits) { if( damagebits != DMG_FALL ) return HAM_IGNORED damage *= get_pcvar_float(g_pcvarFallDamage) SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_HANDLED }odpowiada za brak stary hp przy upadku, chciałbym żeby działało to tylko na TT i żeby usunąć ten cvar
public Forward_ClientKill(id) return FMRES_SUPERCEDEodpowiada za blokowanie komendy kill, też chciałbym żeby była blokowana tylko u TT.
P.S Jest jakaś funkcja albo coś które by tak samo blokowało komendę reconnect/retry? Czyli gracz by wpisał komendę i nic by się nie działo.
Pozdrawiam