Witam chciałbym przedstawić wam moją nie oczekiwaną ( hejtującą) paczkę.
Jest ona na 4FUN, i są pluginy nie podstawowe wręcz do Zabawy ( FUNA )
A więc zapraszam do oceny pozytywnej jak i negatywnej.
Wgrane zostały Mapy, 30 pluginów oraz RoundSound.
Plugins.ini
ad_manager.amxx - spam z wiadomosciami na say adminchat.amxx - kolorowy admin chat ( U@ ) eim.amxx - leczenie pod "E" FrostNade.amxx - zamrazajacy smoke GHW_Red_Bull.amxx - specjalne moce po wpisaniu /redbull Kontakt.amxx - /kontakt - lista adminow medale_sql.amxx - medale 1 miejsce, 2 miejsce, 3 miejsce menu_ss.amxx - menu screenow przywitanie.amxx - przwyitanie adminow z tego co pamietam RoundSound.amxx - roundsound na serwerze ruletka3.0.amxx - ruletka ze specjalnymi mocami sklep.amxx - sklep 4fun z dodatkami spree.amxx - najlepszy gracz rundy vip.amxx - prosty vip na serwerze Hud_Info.amxx - info w hud - forum,hp,rank itd. X-Kills.amxx - np HS za 2 fragi colored_flashbangs.amxx - kolorowe flashe kill_asist.amxx ; asysta przy zabiciu parachute.amxx ; spadochron deagle_power.amxx ; skin deagla i specjalne moce hskill.amxx ; sposoby na zabojstwa i przyznawane fragi do nich inf_smierc.amxx ; 5 sek po smierci mozesz napisac info Licznik_Headshotow.amxx ; licznik headshotow abdv2_by_formoza.amxx ; pokazywane otrzymane i zadajace obrazenia ranga.amxx ; rangi w hud backweapons.amxx ; bron na plecach deathtype_effects.amxx ; rozne efekty smierci task_complete.amxx ; trabka na koniec rundy stats.amxx ; top15 itd w innym lepszym stylu sell_weapons.amxx ; sprzedajemy swoja bron
hns_fn_color "0 128 255" - kolor smugi za granatem, wybuchu, koloru ekranu podczas zamrożenia. Zmieni się na następnej mapie po zmianie cvara! hns_fn_duration 5.0 - czas trwania zamrożenia w sekundach hns_fn_delay 1.5 - czas do wybuchu granatu w sekundach hns_fn_hitself 1 - 1 lub 0 - możliwość zamrożenia samego siebie hns_fn_damage 0 - Zadawane obrażenia podczas wybuchu każdemu zamrożonemu. ( jeśli hitself = 1, to zada obrażenia też samemu sobie ) shop_ibuprofen 4000 - koszt ibuprofenu shop_fenacetyna 3000 - koszt tenacetyny shop_tramal 6000 - koszt tramalu shop_amfetamina 16000 - koszt amfetaminy shop_lotto 16000 - koszt lotto shop_ibuhp 10 - ilość życia dodawana przez ibuprofen shop_fenhp 25 - ilość życia dodawana przez fenacetyna shop_tramhp 50 - ilość życia dodawana przez tramal shop_gravity 0.50 - mnożnik grawitacji po kupieniu amfetaminy shop_nike 500.0 - dodawana szybkość money_kill_bonus 500 // Ile kasy dostanie VIP za kill'a money_hs_bonus 300 // Ile kasy dostanie Vip za HeadShot'a amx_vip_hp 15 // Ile dostanie Vip HP za killa amx_vip_hp_hs 30 // Ile dostanie HP Vip za headshota amx_vip_max_hp 130 // Ile VIP może mieć max. hp vip_active 0 // 0 = każdy może mieć awp, 1 = tylko vip menu_active 1 // 0 = Nie ma menu na początku rundy z darmowymi M4+Dgl lub AK47+DGL, 1 = Jest to menu eim_range (domyślnie: 70) - odległosc między graczami wymagana, aby zacząć leczyc eim_hps (domyślnie: 10.0) - życie przekazywane w sekundach eim_maxhealers (domyślnie: 2) - maksymalna liczba graczy, która może leczyc 1 gracza równocześnie eim_healpoints (domyślnie: 0) - maksymalna ilosc hp jaka może byc przekazana graczowi podczas jednej rundy (0 = bez limitu) eim_healeff (domyślnie: 1.0) - częsc życia zgubionego, która może zostac przywrócona eim_in_team (domyślnie: 0) - która drużyna ma medyków, 0 - obie, 1 - tylko ts, 2 - tylko cts ruletka_oldman_speed "XX" - jaką prędkość ma mieć stary człowiek ruletka_britney_time "XX" - ile czasu trwa faza britney ruletka_pijak_time "XX" - ile czasu trwa bycie pijanym medale_hostname "localhost" medale_password "password" medale_username "username" medale_dbname "database" medale_minp "3" standardowo ustawione na 3 (ustawia od ilu graczy na serwerze zlicza medale) Roundsound_ads_time /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] */ Roundsound_prefix /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ] */ Roundsound_show_type /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Tutor | 2 - Chat | */ Roundsound_random_music /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei */ amx_hs-kills "2" // ilość fargów za hs'a amx_fb_mode ( Domyślnie: 1 ) - 0: Wyłączony. - 1: Wyświetla zawsze jeden kolor (podany w komendach niżej ˇ). - 2: Losowe kolory. amx_fb_r - Red ( Default: 255 ) amx_fb_g - Green ( Default: 25 ) amx_fb_b - Blue ( Default: 25 ) amx_killassist_enable 0/1/2 (domyślnie: 1) 0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD amx_killassist_mindamage 1-9999 (domyślnie: 50) Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia amx_killassist_givefrags 0 / 1 (domyślnie: 1) Czy dać graczowi asystującemu fragi amx_killassist_givemoney 0-16000 (domyślnie: 300) Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy amx_killassist_onlyalive 0 / 1 (domyślnie: 0) Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy parachute_fallspeed 30 // szybkość lotu spadochronem deagle_power 1/0 - włącza/wyłącza plugin (domyślnie 1) deagle_power_shake 1/0 - włącza/wyłącza wstrząs przy HS'ie (domyślnie 1) deagle_power_icon 1/0 - włącza/wyłącza ikonę pioruna przy HS'ie (domyślnie 1) deagle_power_screenflash 1/0 - włącza/wyłącza błysk ekranu dla ofiary HS'a (domyślnie 1) deagle_power_explode 1/0 - włącza/wyłącza efekty przy HS'ie: piorun,eksplozja,krew (domyślnie 1) deagle_power_light 1/0 - włącza/wyłącza zmianę światła na mapie (domyślnie 1) deagle_power_lightduration - czas ciemnej mapy w sekundach (domyślnie 5) deagle_power_hs - ile HS'ów żeby zmienić światła (domyślnie 3) normal 1 HS 2 wallbang 3 wallhskill 4 //czas na danie infa po śmierci standard to 5 sekund info_smierci_czas 5 amx_licznikhsdisplay 1 amx_licznikhsbest 1 amx_licznikhsnagroda 1 amx_licznikhsprefix 1 amx_licznikhsilosc 1 hs_effect 1/0 - włącz/wyłącz efekt headshota (domyślnie 1) kn_effect 1/0 - włącz/wyłącz efekt noża (domyślnie 1) he_effect 1/0 - włącz/wyłącz efekt granata wybuchowego (domyślnie 1) SW_enabled "1" //Włączony | Wyłączony Plugin 1 | 0 SW_buyzone "0" //Gracze muszą być w buy zone , aby sprzedać broń 1=Włączone 2=wyłączone SW_annonce "120" //Czas w jakim wyświetli sie wiadomość o komendzie SW_divide "2" //Ilość pieniędzy za sprzedaną broń 1=Cała Kasa 2=Pół kasy 3= 1/3 Kasy
RoundSound - Tytuły
2.Diplo - Revolution (SEAN & BOBO REMIX)
3.Diplo & GTA - Boy Oh Boy
4.DJ KUBA & NE!TAN - Sasha Gray
5.DJ KUBA & NEITAN x PAUL DAVE - Gangsta
6.Enrique Iglesias - Bailando
7.Fat Boy Slim - Eat Sleep Rave Repeat (Dimitri Vegas & Like Mike vs Ummet Ozcan Edit)
8.Maroon 5 - Animals
9.Martin Tungevaag - Wicked Wonderland
10.Vigiland - UFO
11.Will Sparks - Ah Yeah So What
12.WuWunio - Oj Tam Oj Tam
de_dust.bsp
de_aztec.bsp
de_cbble.bsp
de_inferno.bsp
de_nuke.bsp
de_train.bsp
de_westwood.bsp
SpeedyShare : http://speedy.sh/YvX3j/4FuN-by-Sma.rar
ZippyShare : http://www73.zippysh...f0NkO/file.html
Zapraszam do oceniania