Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Noz 1/1 plecy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MistrzFlesha

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Obok ciebie
Offline

Napisano 16.03.2015 21:01

Szukam pluginu, który daje 1/1 na zabicie z noza jezeli przeciwnik jest odwrocony tak jak w cs:go.
Dodatkowo jesli by sie dalo ze gdy gramy z PodBotami na serwerze to botom nie daje bomby.
  • +
  • -
  • 0

#2 ZjadaczPasztetow

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.03.2015 21:21

W 1.6 też jest 1/1. Z tego co pamiętam to 195hp ;)
  • +
  • -
  • 0
RuxB9Ua.png

Piszę proste pluginy oraz mogę pomóc z serwerami. Szukam kogoś kto ogarnia dobrze Photoshop CC i pomoże mi z tym programem :D

#3 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 16.03.2015 21:23

Można tak:

Ale jak Zjadacz napisał, w 1.6 uderzenie nożem w plecy zabiera 195 hp. 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "KOSA 1/1"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AUTHOR"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(UTIL_In_FOV(idattacker, this) && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && get_pdata_float(get_pdata_cbase(idattacker,373,5),47,4) > 1.0)
    {
        cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    }
        
    return HAM_IGNORED;
}

stock bool:UTIL_In_FOV(id,target)
{
    if (Find_Angle(id,target,9999.9) > 0.0)
        return true;
    
    return false;
}

stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)
{
    new Float:vec2LOS[2];
    new Float:flDot;
    new Float:CoreOrigin[3];
    new Float:TargetOrigin[3];
    new Float:CoreAngles[3];
    
    pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);
    pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);
    
    if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)
        return 0.0;
    
    pev(Core,pev_angles, CoreAngles);
    
    for ( new i = 0; i < 2; i++ )
        vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];
    
    new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);
    
    //Normalize V2LOS
    if (veclength <= 0.0)
    {
        vec2LOS[0] = 0.0;
        vec2LOS[1] = 0.0;
    }
    else
    {
        new Float:flLen = 1.0 / veclength;
        vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
        vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
    }
    
    //Do a makevector to make v_forward right
    engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);
    
    new Float:v_forward[3];
    new Float:v_forward2D[2];
    get_global_vector(GL_v_forward, v_forward);
    
    v_forward2D[0] = v_forward[0];
    v_forward2D[1] = v_forward[1];
    
    flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];
    
    if ( flDot > 0.5 )
    {
        return flDot;
    }
    
    return 0.0;
}

stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )  
{
    return floatsqroot(Vec[0]*Vec[0] + Vec[1]*Vec[1] );
}

Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 16.03.2015 21:38

  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

wwwk.9@o2.pl

PW

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych