Szukam pluginu, który daje 1/1 na zabicie z noza jezeli przeciwnik jest odwrocony tak jak w cs:go.
Dodatkowo jesli by sie dalo ze gdy gramy z PodBotami na serwerze to botom nie daje bomby.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Noz 1/1 plecy
Temat rozp. MistrzFlesha, 16.03.2015 21:01
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.03.2015 21:01
#2
Napisano 16.03.2015 21:21
W 1.6 też jest 1/1. Z tego co pamiętam to 195hp

Piszę proste pluginy oraz mogę pomóc z serwerami. Szukam kogoś kto ogarnia dobrze Photoshop CC i pomoże mi z tym programem
#3
Napisano 16.03.2015 21:23
Można tak:
Ale jak Zjadacz napisał, w 1.6 uderzenie nożem w plecy zabiera 195 hp.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "KOSA 1/1"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AUTHOR"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(UTIL_In_FOV(idattacker, this) && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && get_pdata_float(get_pdata_cbase(idattacker,373,5),47,4) > 1.0)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
}
return HAM_IGNORED;
}
stock bool:UTIL_In_FOV(id,target)
{
if (Find_Angle(id,target,9999.9) > 0.0)
return true;
return false;
}
stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)
{
new Float:vec2LOS[2];
new Float:flDot;
new Float:CoreOrigin[3];
new Float:TargetOrigin[3];
new Float:CoreAngles[3];
pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);
pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);
if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)
return 0.0;
pev(Core,pev_angles, CoreAngles);
for ( new i = 0; i < 2; i++ )
vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];
new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);
//Normalize V2LOS
if (veclength <= 0.0)
{
vec2LOS[0] = 0.0;
vec2LOS[1] = 0.0;
}
else
{
new Float:flLen = 1.0 / veclength;
vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
}
//Do a makevector to make v_forward right
engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);
new Float:v_forward[3];
new Float:v_forward2D[2];
get_global_vector(GL_v_forward, v_forward);
v_forward2D[0] = v_forward[0];
v_forward2D[1] = v_forward[1];
flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];
if ( flDot > 0.5 )
{
return flDot;
}
return 0.0;
}
stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )
{
return floatsqroot(Vec[0]*Vec[0] + Vec[1]*Vec[1] );
}
Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 16.03.2015 21:38
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












