←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Kod zabija zamiast zadawania obrażeń

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 17.03.2015

No właśnie ja też, ale coś nie teges jest to nie pierwszy przypadek. Czy to może być winą amxx? Wersji?
Odpowiedz

  • +
  • -
he1st - zdjęcie he1st 17.03.2015

Testowane - działa.

 

AMX Mod X 1.8.1.3746

 

Metamod v1.19
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 17.03.2015

Dzięki, a ktoś na amxx 1.8.2?

Z testów wynika ze błąd leży w samym zadawaniu obrażeń, jest jakaś metoda inna na zadanie obrazen?
Odpowiedz

  • +
  • -
he1st - zdjęcie he1st 17.03.2015

Dzięki, a ktoś na amxx 1.8.2?

Z testów wynika ze błąd leży w samym zadawaniu obrażeń, jest jakaś metoda inna na zadanie obrazen?

 

 

Możesz zastosować 

change_health

 

 

na zasadzie

public change_health(id,hp,attacker,weapon[])

 

przykład po wybuchu golema

 
public add_bonus_explode(id)
{
if (player_class[id] == Golem)
{
 
new origin[3] 
get_user_origin(id,origin) 
explode(origin,id,0)
 
 
for(new a = 0; a < MAX; a++) 
{ 
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue
 
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1) 
 
if(get_distance(origin,origin1) < 450 + player_intelligence[id]*2)
{
new dam = 80-(player_dextery[a]*2)
if(dam<1) dam=1
change_health(a,-dam,id,"grenade")
Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15) 
}
}
}
}
Odpowiedz