Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kod zabija zamiast zadawania obrażeń


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.03.2015 13:28

No właśnie ja też, ale coś nie teges jest to nie pierwszy przypadek. Czy to może być winą amxx? Wersji?
  • +
  • -
  • 0

#22 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 17.03.2015 14:47

Testowane - działa.

 

AMX Mod X 1.8.1.3746

 

Metamod v1.19

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#23 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.03.2015 20:03

Dzięki, a ktoś na amxx 1.8.2?

Z testów wynika ze błąd leży w samym zadawaniu obrażeń, jest jakaś metoda inna na zadanie obrazen?
  • +
  • -
  • 0

#24 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 17.03.2015 22:04

Dzięki, a ktoś na amxx 1.8.2?

Z testów wynika ze błąd leży w samym zadawaniu obrażeń, jest jakaś metoda inna na zadanie obrazen?

 

 

Możesz zastosować 

change_health

 

 

na zasadzie

public change_health(id,hp,attacker,weapon[])

 

przykład po wybuchu golema

 
public add_bonus_explode(id)
{
if (player_class[id] == Golem)
{
 
new origin[3] 
get_user_origin(id,origin) 
explode(origin,id,0)
 
 
for(new a = 0; a < MAX; a++) 
{ 
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue
 
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1) 
 
if(get_distance(origin,origin1) < 450 + player_intelligence[id]*2)
{
new dam = 80-(player_dextery[a]*2)
if(dam<1) dam=1
change_health(a,-dam,id,"grenade")
Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15) 
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych