No właśnie ja też, ale coś nie teges jest to nie pierwszy przypadek. Czy to może być winą amxx? Wersji?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Kod zabija zamiast zadawania obrażeń
Temat rozp. Rivit, 11.03.2015 14:50
23 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 17.03.2015 13:28
#23
Napisano 17.03.2015 20:03
Dzięki, a ktoś na amxx 1.8.2?
Z testów wynika ze błąd leży w samym zadawaniu obrażeń, jest jakaś metoda inna na zadanie obrazen?
Z testów wynika ze błąd leży w samym zadawaniu obrażeń, jest jakaś metoda inna na zadanie obrazen?
#24
Napisano 17.03.2015 22:04
Dzięki, a ktoś na amxx 1.8.2?
Z testów wynika ze błąd leży w samym zadawaniu obrażeń, jest jakaś metoda inna na zadanie obrazen?
Możesz zastosować
change_health
na zasadzie
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
przykład po wybuchu golema
public add_bonus_explode(id) { if (player_class[id] == Golem) { new origin[3] get_user_origin(id,origin) explode(origin,id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id)) continue new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(origin,origin1) < 450 + player_intelligence[id]*2) { new dam = 80-(player_dextery[a]*2) if(dam<1) dam=1 change_health(a,-dam,id,"grenade") Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15) } } } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych