Tak jak w temacie obie klasy nie działają prawidłowo
1. Rusher z generatora, - jest normalnie widoczny (Niewidzialność nie działa)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Jest szybki oraz posiada dwa szotguny, delikatnie niewidoczny";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
2. Myśliwy z generatora - 1/1 z noża nie działa PPM oraz auto bh tez mialo byc i nie ma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Mysliwy";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), posiada auto BH";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!cod_get_user_stamina(this))
return HAM_IGNORED;
redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this)));
SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]))
return HAM_IGNORED;
}
Oraz ostatnia obronca pobrany tutaj z forum również nie działa odporność na miny
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Obronca";
new const opis[] = "Jest odporny na miny";
new const bronie = (1<<CSW_M249);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
new classname[10]
pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);
if(equal(classname, "mine"))
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
Za pomoc oczywiście ++
Użytkownik Vacik edytował ten post 08.02.2015 18:18


Dodatki SourceMod






codclass_Rusher.amxx






