Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Trzy klasy nie działają (Dwie z generatora)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vacik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.02.2015 18:16

Tak jak w temacie obie klasy nie działają prawidłowo

 

1. Rusher z generatora, - jest normalnie widoczny (Niewidzialność nie działa)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "Rusher";
new const opis[]    = "Jest szybki oraz posiada dwa szotguny, delikatnie niewidoczny";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

2. Myśliwy z generatora - 1/1 z noża nie działa PPM oraz auto bh tez mialo byc i nie ma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Mysliwy";
new const opis[]    = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), posiada auto BH";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];

new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!cod_get_user_stamina(this))
		return HAM_IGNORED;

	redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this)));
	SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]))

	return HAM_IGNORED;
}

Oraz ostatnia obronca pobrany tutaj z forum również nie działa odporność na miny

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

 

new ma_klase[33];

        

new const nazwa[]   = "Obronca";

new const opis[]    = "Jest odporny na miny";

new const bronie    = (1<<CSW_M249);

new const zdrowie   = 40;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 0;

    

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

 

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

 

public cod_class_enabled(id)

{

    ma_klase[id] = true;

}

 

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;

}

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{    

    if(!ma_klase[this])

        return HAM_IGNORED;

        

    new classname[10]

    pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);

    

    if(equal(classname, "mine"))

        return HAM_SUPERCEDE;

 

    return HAM_IGNORED;

}

 

Za pomoc oczywiście ++


Użytkownik Vacik edytował ten post 08.02.2015 18:18

  • +
  • -
  • 0

#2 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.02.2015 18:24

Naprawiłem Rushera spr oraz obrońca

Załączone pliki


Użytkownik KarlikAśki edytował ten post 08.02.2015 18:25

  • +
  • -
  • 0

#3 Vacik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.02.2015 18:43

Niestety ale nadal nie działa ani rusher ani obronca.


  • +
  • -
  • 0

#4 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.02.2015 18:49

Powiem ci ciekawostkę one były sprawdzane na moim serwie na pewno źle je wpisujesz pokaż jak je dopisałeś do plugins.ini lub codmod.ini
  • +
  • -
  • 0

#5 Vacik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.02.2015 18:58

;Klasy
 

codclass_obronca2.amxx
codclass_kapral.amxx
codclass_komandos.amxx
codclass_medyk.amxx
codclass_Mysliwy.amxx
codclass_Namiestnik.amxx
codclass_obronca.amxx
codclass_Rusher.amxx
codclass_saper.amxx
codclass_snajper.amxx
codclass_spiderman.amxx
codclass_strzelecwyborowy.amxx  
codclass_szpieg.amxx
codclass_TaktykWojenny.amxx
codclass_telegrafista.amxx
codclass_weterangaila.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx          
codclass_zlodziej.amxx

Użytkownik Vacik edytował ten post 08.02.2015 18:59

  • +
  • -
  • 0

#6 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.02.2015 19:00

a podmieniłeś pliki?
  • +
  • -
  • 1

#7 Vacik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.02.2015 19:13

Tak zauważyłem ze plugin bugował mi niewidzialność. Więc tak rusher działa a obronca nadal nie, gdzieś wyczytałem że trzeba przerobić sapera aby obronca działał ?


  • +
  • -
  • 0

#8 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.02.2015 19:15

To jest nieprawda poszukaj na amxx działającego obrońce ,dużo ich wrzucili.
  • +
  • -
  • 1

#9 Vacik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.02.2015 20:08

Odnośnie klasy obrońca poradziłem sobie, żeby miny na niego nie działały trzeba edytować klasy / perki które stawiają miny pomoc znalazłem tutaj: http://amxx.pl/topic...miny-i-rakiety/(Wstawiam jakby ktoś miał podobny problem)

@KarlikAśki  , za pomoc oczywiście ++

Pozostała do poprawy klasa Myśliwy z generatora - 1/1 z noża nie działa PPM oraz auto bh tez mialo byc i nie ma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Mysliwy";
new const opis[]    = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), posiada auto BH";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];

new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!cod_get_user_stamina(this))
		return HAM_IGNORED;

	redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this)));
	SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]))

	return HAM_IGNORED;
}

I jeszcze tutaj Ninja - Klasa z generatora tutaj również nie działa 1/1 z noża ppm

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "[Gold] Ninja";
new const opis[]    = "Ma natychmiastowe zabicie z noza (PPM), posiada mniejsza grawitacje jest slabo widoczny oraz ma auto BH i jeden dodatkowy skok";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Gold] Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!cod_get_user_stamina(this))
		return HAM_IGNORED;

	redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this)));
	SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]))

	return HAM_IGNORED;
}

Za pomoc + tak jak poprzednio


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych