Tak jak w temacie obie klasy nie działają prawidłowo
1. Rusher z generatora, - jest normalnie widoczny (Niewidzialność nie działa)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Rusher"; new const opis[] = "Jest szybki oraz posiada dwa szotguny, delikatnie niewidoczny"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; }
2. Myśliwy z generatora - 1/1 z noża nie działa PPM oraz auto bh tez mialo byc i nie ma
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Mysliwy"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), posiada auto BH"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_ELITE); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new Float:redukcja_obrazen_gracza[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!cod_get_user_stamina(this)) return HAM_IGNORED; redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this))); SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this])) return HAM_IGNORED; }
Oraz ostatnia obronca pobrany tutaj z forum również nie działa odporność na miny
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Obronca"; new const opis[] = "Jest odporny na miny"; new const bronie = (1<<CSW_M249); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; new classname[10] pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9); if(equal(classname, "mine")) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; }
Za pomoc oczywiście ++
Użytkownik Vacik edytował ten post 08.02.2015 18:18