Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"Ale" w Pawnie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#21 grankee

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 06.02.2015 02:03

 

albo coś ala przedział kills >=20 && kills<40)

 

czyli kille większe bądź równe 20 ale mniejsze od 40

 Właśnie chodzi o to żeby zastąpić znak "&&" i nie robić dwóch przedziałów tylko tak jak jest w matematyce, że

20<X>24

 

Więc za X możemy podstawić liczby 21,22,23.

 

Co za głupoty, X równy 21, 22 lub 23 będzie zawsze większy od 20 ale nigdy nie będzie większy od 24, warunek ten nigdy nie zostanie spełnony.


Po prostu. Taki przykład:
To:
if(cos > 6 "ale" < 36 && cos2 = 7)

if(cos > 6 "ale" < 36 && cos2 = 7)

można to zapisać tak:

if(cos>6 && cos<36 && cos2==7

w PAWN tak jak w C++ znak = oznacza przypisanie, a jak chcesz porównać używasz ==

 

 

A czy takie sformułowanie warunku jest poprawne:

if(6<cos<36)

Najlepiej sprawdzić, bo w amxx chyba są jakieś problemy z tym, ale w sm może to działa.

 

Pisałem tak wielokrotnie, nigdy nie napotkałem problemów.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych